در گفت وگو با جی پلاس؛

وحید امیری: فرقی میان منشا و بقیه وجود ندارد/ فدراسیون جلوی آبروریزی احتمالی نفت در آسیا را بگیرد!

هافبک چپ پرسپولیس درباره شائبه پاس ندادن بازیکنان به گادوین منشا مقابل نفت می گوید هر تیمی آرزوی داشتن منشا را داشته و فرقی میان هیچ بازیکنی وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس درسومین دیدار خود از لیگ برتر هفدهم توانست نفت تهران را مغلوب کند. در این بازی برای پرسپولیس فرشاد احمدزاده یک و مهدی طارمی دو گل را به ثمر رساندند. در پایان بازی گادوین منشا که از موضوعی عصبانی شده بود، حاضر به شرکت در مراسم شادی تیمش نشد و راهی رختکن شد تا شائبه پاس ندادن به این بازیکن مطرح شود.

وحید امیری، یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس در این دیدار در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تیم سابقش اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما با وجود حملاتی که در نیمه نخست داشتیم، نتوانستیم به گل برسیم. با شروع نیمه دوم، گل نخست را زدیم و استرس از روی بازیکنان برداشته شد تا در ادامه روان تر بازی کنیم. دیدید که توانستیم گل های بعدی را هم بزنیم و شاید بیشتر از این هم می زدیم.

او همچنین در واکنش به عصبانیت منشا و حاضر نشدن در مراسم شادی به همراه سایر بازیکنان تاکید کرد: متوجه این موضوع نشدم و نمی دانم منشا در مراسم حاضر بود یا نه. همه ما از برد خوشحال هستیم و هر پیروزی مقابل هر تیمی، مایه خوشحالی ما و هواداران است.

** پاس ندادن به منشا صحت ندارد

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چیزی مبنی بر پاس ندادن سایر بازیکنان به منشا مشاهده کرده یا نه به جی پلاس گفت: من متوجه چنین چیزی نشدم. منشا مهاجم بسیار خوبی است و هر تیمی آرزو دارد چنین بازیکنی را داشته باشد. همه بازیکنان همدل هستند و فرقی میان بازیکنان وجود ندارد. در بازی با نفت بازیکنان به منشا پاس می دادند و در بازی های قبلی هم که توانست گلزنی کند؛ بنابراین کسی چنین چیزی را تایید نمی کند.

** طارمی امسال هم مدعی آقای گلی است

امیری درباره شروع گلزنی مهدی طارمی، در پرسپولیس هم گفت: مگر قرار بود او گل نزند؟ مهدی با دو بار آقای گلی نیازی ندارد، چیزی را اثبات کند. او از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است که در سطح بالایی بازی می کند. فکر می کنم او امسال هم مدعی آقای گلی لیگ برتر باشد. طارمی در آسیا هم شانس آقای گلی دارد و با همین آمادگی می تواند این عنوان را به همراه موفقیت پرسپولیس به دست بیاورد.

 

** فدراسیون جلو آبروریزی احتمالی نفت در آسیا را بگیرد!

او درباره مشکلات نفت تهران تیم سابقش نیز تصریح کرد: نفت از مشکلات زیادی رنج می برد و بازیکنان زیادی را از دست داد. فکر نمی کنم بازیکنان فعلی هم پولی دریافت نکرده باشند. من هم از این تیم طلبکار هستم و وضعیت مشحص نیست. نمی دانم چرا نفت را به این روز رها کرده اند. خیلی از استان ها و افراد آرزو داشتند تیمی مانند نفت را بسازند اما حالا نه تکلیف تیم را مشخص می کنند و نه حاضرند هزینه کنند!

هافبک پرسپولیس درباره اینکه با این وضعیت AFC مجوز حرفه ای را به باشگاه نفت خواهد داد یا خیر نیز به جی پلاس گفت: مشکلات مالی این باشگاه بسیار زیاد است و اگر همه چیز طبق قانون باشد، نباید به این تیم مجوز بدهند. نفت اگر آسیا هم برود، چه کار می خواهد بکند؟! فدراسیون فوتبال و متولیان تیم باید جلوی یک آبروریزی را بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید