در گفت و گو با جی پلاس:

شایان مصلح: از تیم ما قهرمانی می خواهند/ رسیدن به ترکیب اصلی سخت است/ سپیدرود در لیگ برتر می ماند

مدافع چپ پرسپولیس می گوید رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس با توجه به حفظ شاکله اصلی تیم از فصل گذشته سخت است اما تمام تلاشش را برای رسید به بهترین فرم ایده آل انجام می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایان مصلح در دیدار با فولاد خوزستان بر خلاف دیدار سوپر جام از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت اما برای دقایق کوتاهی در زمین حاضر شد. او در همین دقایق کوتاه توانست برای چندین بار از سمت چپ زمین نفوذ هایی را انجام دهد. او بعد از این بازی گفت و گویی را با خبرنگار "جی پلاس" انجام داد.

**بازی اول را هم با برد پشت سر گذاشتید؟

بدنسازی سختی را پشت سر گذاشته بودیم اما از بازی سوپر جام نشان دادیم آماده هستیم. در این بازی هم تیم برتر میدان بودیم و باید به پیروزی می رسیدیم. خدا را شکر هوادران راضی به خانه رفتند.

**فکر می کنم کسی به کمتر از برد راضی نباشد؟

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است و باید آن را حفظ کند. اگر این هفته ها برد نیاوریم ممکن است بعدا از این موضوع متضرر شویم.

**فکر می کردی از نیمکت شروع کنی؟

این موضوع بستگی به تصمیم مربی دارد. پرسپولیس از سال قبل شاکله خود را حفظ کرده و بازیکنان هماهنگ هستند. باید تلاش کنم و به بهترین فرم برای بازی کردن برسم. البته موفقیت تیم مهم ترین موضوع است.

**برای نیمکت نشینی و یا تعویض شدن صبور هستی؟

در فوتبال حرفه ای این مسائل به بازیکن ربط دارد. اگر روزی هم به خاطر مسائل فنی نیمکت نشین شوم، چیزی نمی گویم. وقتی نیمکت نشین می شوم یعنی سایر بازیکنان بهتر از من کار کرده اند؛ پس هیچ اشکالی ندارد.

**نتایج سپیدرود را هم بررسی می کنی؟

مگر می شود نتایج سپیدرود را پیگیری نکنم. سپید رود تیم تازه واردی است و باید زمان داده شود. خیلی از بازیکنان سپیدرود در لیگ برتر بازی نکرده بودند و زمان می برد با جو مسابقات آشنا شوند.

**سپیدرود در لیگ می ماند؟

سپیدرود تیم خوبی است و تماشاگران زیادی هم دارد. قطعا از بازی هایی که در رشت انجام می شود می توانند امتیازهای بیشتری بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید