در گفتگو با جی پلاس؛

نعمتی: در پرسپولیس همه من را تحویل گرفتند/ بازی مقابل هواداران خیلی پراسترس بود!

هافبک هجومی جوان پرسپولیس که در نخستین بازی خود توانست با گرفتن پنالتی زمینه ساز گل سوم تیمش در سوپر جام شود می گوید در میان ستاره های این تیم احساس غربت نکرده و همه او را تحویل گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزرش سرویس ورزشی جی پلاس؛ سیامک نعمتی جزو بازیکنان مدنظر برانکو برای تقویت پرسپولیس در سال جدید بود؛ سالی که سرخ پوشان باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند. نعمتی که فصل گذشته گل زیبایی را هم از فاصله دور به مهدی رحمتی زده بود، در پرسپولیس به زدن این گل به استقلال معروف شده است.

این بازیکن جوان و خوش تکنیک، نخستین بازی رسمی خود برای پرسپولیس را در دیدار با نفت تهران انجام داد و بعد از اینکه در نیمه دوم به میدان آمد، توانست از تیم حریف پنالتی بگیرد و فرشاد احمدزاده آن را تبدیل به گل سوم تیمش کند.

او در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ از نخستین تجربه بازی رسمی برای پرسپولیس، شرایط و اهدافش در سال پیش رو صحبت کرد که آن را در ادامه می خوانید:

** نخستین بازی ات برای پرسپولیس همراه با کسب جام بود!

خدا را شکر که توانستیم در شروع فصل، یک جام را به هواداران هدیه دهیم. در بازی سوپر جام زحمات فصل گذشته بچه ها را تکمیل کردیم و این قهرمانی حاصل تلاش آنها بود. امیدوارم هوادران از این قهرمانی کوچک راضی باشند و ما هم خودمان را برای فصل جدید آماده کرده باشیم.

** خود تو هم در پیروزی مقابل نفت نقش به سزایی داشتی.

بازی برای پرسپولیس مقابل هوادارانش برای من پراسترس بود و ترجیح می دادم زودتر بازی اول را سپری کنم و این فشار از روی من برداشته شود. خوشبختانه برانکو در نیمه دوم این شانس را به من داد و تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم و توانستم یک پنالتی بگیرم که فرشاد آن را گل کرد.

** دوست داشتی خودت پنالتی را می زدی؟

فرقی نمی کند چه کسی گل بزند. مربی تیم، پنالتی زن ها را از قبل مشخص کرده و خودم هم از اینکه در زدن گل نقش داشتم خوشحالم.

** چقدر به کسب جام های بعدی با پرسپولیس امیدوار هستی؟

ما برای حضور در چندین جام آماده شدیم. برانکو و بازیکنان اهداف بزرگی دارند که سعی می کنم من هم در رسیدن به این اهداف نقش داشته باشم. برای من هم مهم است که با تیمم موفق باشم و قطعا بزرگترین اهداف را همراه با تیم جدیدم در سر دارم.

**عده ای فکر می کنند با حضور چند بازیکن شاخص شاید کمتر به بازیکنان جوان و تازه واردی مثل تو توجه شود. خودت چه فکری می کنی؟

فضای دوستانه ای در پرسپولیس وجود دارد و بزرگتر به جوان ها کمک می کنند و با جوان تر ها هم دوست هستم. زمانی که به تیم آمدم، همه به من خوش آمد گفتند و تحویلم گرفتند. الان هم که با همه بازیکنان دوست هستم.

** فکر می کنی بتوانی بیشتر از اینها بازی کنی؟

این موضوع بستگی به تلاشم دارد. هر چه قدر بتوانم سطح بهتری را ارائه دهم، قطعا بیشتر بازی می کنم. خودم به اینکه بیشتر بازی کنم و بیشتر به تیم کمک کنم، امیدوارم هستم.

دیدگاه تان را بنویسید