ماجرای شادی گل فرشاد احمدزاده از زبان هم تیمیِ جدید!

شجاع خلیل زاده در گفتگو با جی پلاس: معلوم بود می آیم اما همیشه مقابل پرسپولیس خوب دفاع کردم/ سروش رفیعی به جمع باز می گردد

مدافع مازندرانی پرسپولیس که ماجرای حضورش در این تیم به چندین سال قبل باز می گردد در ابتدای فصل سرخ پوش شد و آرزوی کودکی خود رسید می گوید این تیم را دوست داشته و با قلبش آن را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ شجاع خلیل زاده در نخستین بازی سرخ پوشان در ترکیب ثابت قرار گرفت و عملکرد بسیار خوبی هم روی سر مهاجمان نفت تهران داشت. او نشان داد در ترکیب ثابت برانکو جای گرفته و سایر ملی پوشان باید برای قرار گرفتن کنار او بجنگند.

خلیل زاده در حالی اندکی پس از مسابقات لیگ شانزدهم سرخ پوش شد که در چند فصل گذشته همیشه تا آخرین دقایق برای رفتن به پرسپولیس صبر می کرد اما نمی توانست پرسپولیسی شود.

او بعد از بازی سوپر جام در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره حضور در پرسپولیس و کسب قهرمانی در نخستین بازی رسمی اش با این تیم صحبت کرد.

** قهرمانی را تبریک می گویم. هوادران نسبتا خوبی هم به ورزشگاه آمدند.

پیروزی دلچسبی را در اولین بازی کسب کردیم. خدا را شکر هوادران خوشحال شدند و یک شروع خوب برای یک فصل شلوغ داشتیم. از این اتفاق بسیار خوشحالم.

** قهرمانی در نخستین بازی دلچسب بود؟

روی این قهرمانی از روز اول حساب کرده بودیم و اگر اشتباه می کردیم و قهرمان نمی شدیم، بسیار بد می شد. این پیروزی نشان داد پرسپولیس آماده کسب پیروزی ها و جام های متعدد است.

** یک جام را با پرسپولیس کسب کردی و ماند سه جام دیگر!

حضور در پرسپولیس آرزوی من بود. حالا که به این تیم رسیدم هدفی جز قهرمانی ندارم. فقط برای قهرمانی بازی می کنم. البته این هدف مختص من نیست و همه بازیکنان و به خصوص برانکو هم تاکید زیادی بر این موضوع دارند، چرا که الان هواداران به کمتر از این هم راضی نمی شوند.

پرسپولیس

** شما امسال خیلی زود پرسپولیسی شدی و در عین حال سروش رفیعی به قطر رفت!

همه می دانستند من پرسپولیس را دوست دارم. البته این موضوع به این معنی نیست که بخواهم در تیم های دیگر کم کاری کنم. همه دیدند که در سپاهان و تراکتورسازی مقابل پرسپولیس چطور دفاع می کردم. با این حال حضور در پرسپولیس رویای من بود و دوست داشتم زودتر محقق شود. اما سروش و من قرار بود با هم به پرسپولیس بیاییم که قسمت نشد. او به زودی به تیم مان بر می گردد اما الان برای او آرزوی موفقیت دارم.

** در شادی فرشاد احمدزاده هم ایفای نقش کردی و او روی گردن تو پرید!

با همه بازیکنان دوست هستم و وقتی فرشاد گل زد دوست داشت به آن شکل شادی کند که روی گردن من پرید. بعدا که گل زدم من هم شادی خودم را انجام می دهم.

دیدگاه تان را بنویسید