مسلمان گلش را به مربی پرسپولیس تقدیم کرد/ جام قهرمانی دردستان شاگردان برانکو

حواشی دیدار سوپر جام باشگاه های کشور/ تصاویر

تیم پرسپولیس با برتری قاطع برابر نفت تهران قهرمان سوپرجام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 21 امشب (جمعه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که  این بازی با برتری 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا برانکو دومین جام خود را به همراه سرخپوشان کسب کند. علی علیپور در دقیقه 18، محسن مسلمان در دقیقه 65 و فرشاد احمدزاده در دقیقه 84 (از روی نقطه پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

* فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران، منصور عرفانیان سرپرست باشگاه نفت و علیرضا شیرازی مسئول اسپانسر باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* به دلیل اینکه برای تیم قهرمان سکوی قهرمانی تعبیه نشده بود هواداران تیم پرسپولیس از این موضوع ناراحت بودند.

* علیرضا بیرانوند که به دلیل ایراد داور مجبور شده بود با پیراهن دیگری بجز پیراهن خودش بازی کند از این موضوع بسیار ناراحت بود. این دروازه‌بان زمانی که در پایان نیمه اول به سمت رختکن می‌رفت با ناراحتی به سمت داور آمد و با بیژن حیدری داور بازی بر سر این که باید پیراهنش را عوض می‌کرد جرو بحث کرد که حتی محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس هم وارد این ماجرا شد و بیرانوند را به رختکن برد تا این جر و بحث به اتمام برسد.

* بازیکنان نیمکت نشین تیم نفت بین دو نیمه به زمین آمده و به گرم کردن با توپ پرداختند.

محمد فنایی پیشکسوت داوری فوتبال ایران در این دیدار برای آخرین بار به عنوان ناظر داوری حضور داشت.

در بین دو نیمه از سوی مسئولان بابت سال‌ها فعالیت در عرصه داوری و فوتبال ایران از فنایی تقدیر به عمل آمد.

* بازی در نیمه دوم آنقدر بی‌کیفیت و کسل‌کننده دنبال می‌شد که برانکو ایوانکویچ از روی نیمکت بلند شد و از شاگردانش خواست بازی بهتری را به نمایش بگذارند.

* هواداران پرسپولیس از کیفیت پایین بازی کلافه شده و تا قبل از گل مسلمان فقط به مسائل حاشیه‌ای پرداختند.

* تماشاگران پرسپولیس شعارهایی در حمایت از سرپرست باشگاه پرسپولیس سر دادند.

* محسن مسلمان بعد از گل زیبایی که به ثمر رساند همه را سورپرایز کرد از این جهت که او به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و همه از جمله برانکو فکر کردند او قصد در آغوش گرفتن سر مربی تیمش را دارد اما در کمال تعجب به آغوش ایگور پانادیچ پرید.

پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس پس از پایان بازی جام را بالای سر بردند.

جام توسط شعبانی‌بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش به بازیکنان پرسپولیس اهدا شد.

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

بیرانوند در طول بازی کم‌کارترین بازیکن میدان بود اما بیشتراز هر بازیکن دیگری مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

در حالی که در دقیقه ٦٠ هواداران و بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، داور پشت محوطه جریمه اعلام خطای ایستگاهی به نفع پرسپولیس کرد.

در هنگام خروج مهدی طارمی و ورود سیامک نعمتی، هواداران پرسپولیس بعد از مدت ها مهاجم بوشهری تیمشان رو مورد تشویق قرار دادند و او هم پاسخ آنها را داد.

بعد از فرصت سوزی وحید امیری در دقیقه ٨٠، صدای آه هواداران پرسپولیس در آزادی بلند شد. خود این بازیکن هم از این فرصت سوزی شوکه شده بود.

بعد از گلزنی فرشاد احمدزاده از روی نقطه پنالتی و به ثمر رسیدن سوم این تیم، احمدزاده با همکاری خلیل زاده و طارمی شادی خود را به نمایش گذاشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید