وقتی برانکو نتوانست هموطنش را به پرسپولیس بیاورد!

پراهیچ در گفتگو با جی پلاس: شاید دیگر در فوتبال ایران بازی نکنم/ علی دایی شخصیت بزرگی دارد

مدافع کروات فصل گذشته نفت تهران درباره آینده اش در فوتبال ایران گفت: ممکن است دیگر در فوتبال ایران بازی نکنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ایگور پراهیچ مدافع 30 ساله مستحکم کروات که چند سالی هست در فوتبال ایران فعالیت می کند و سابقه حضور در تیم های ملی کرواسی را هم دارد، نخستین بار با باشگاه پدیده خود را به فوتبال ایران معرفی کرد و پس از دو فصل حضور موفق به نفت تهران آمد تا روزهای خوب فوتبالش در ایران را در تهران ادامه دهد.

با درخشش او در ترکیب نفت تهران در نیم فصل لیگ شانزدهم، برانکو ایوانکووییچ خواهان مدافع هموطنش شد تا از او در خط دفاع پرسپولیس استفاده کند که این اتفاق نیافتاد. پراهیچ در پایان فصلی که گذشت توانست با نفت قهرمان جام حذفی شود. نفتی که مشکلات مالی و مالکیتی نفسش را گرفت و پس از قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا، با رفتن علی دایی و چندین بازیکن کلیدی اش در بلاتکلیف ترین وضعیت ممکن قرار گرفت، هر چند با معرفی کادر فنی جدید این تیم که علی کریمی در راس آن قرار دارد، اوضاع شاید متفاوت شود.

اما با ادامه این وضعیت، آینده پراهیچ هم برای ادامه دوران فوتبالش در ایران در هاله ای از ابهام قرار گرفته و با پیشنهاداتی که او دارد، احتمال ماندن او در این تیم بسیار کم است.

ایگور پراهیچ در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره اینکه آیا فوتبالش را در ایران ادامه می دهد یا خیر، اظهار کرد: دوست دارم که یک فصل دیگر در ایران بمانم و فوتبالم را در این کشور دنبال کنم. اما فعلا منتظر یک پیشنهاد خوب هستم تا تصمیم نهایی را بگیرم. تا الان پیشنهادات زیادی داشتم ولی هنوز تصمیمی برای اینکه کجا بروم، نگرفتم.

مدافع فصل گذشته نفت تهران درباره فصل سختی که به همراه این تیم گذراند و نیز همکاری با علی دایی گفت: ما فصل خوبی با علی دایی داشتیم اما از طرفی با مشکلات مالی و مدیریتی زیادی دست و پنجه نرم کردیم. علی، شخصیت بزرگی دارد و به من کمک های زیادی کرد. من از او بخاطر همه چیز تشکر می کنم.

او همچنین از احتمال پیوستنش به سایپا خبر داد و افزود: علی دایی به من گفت که برای فصل آینده، من را برای تیمش می خواهد اما هنوز با هم صحبت جدیدی نداشته ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید