در گفتگو با جی پلاس؛

تندروان: انتظار بیشتری از تیم ملی والیبال مقابل آمریکا وجود داشت/ همچنان در دریافتها ضعیفیم

کارشناس والیبال گفت: انتظار می رفت تیم ملی بازی بهتری برابر آمریکا به نمایش بگذارد اما این اتفاق رخ نداد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد تندروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره بازی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال گفت: انتظار می رفت تیم ملی والیبال ایران بازی بهترین را برابر آمریکا از خود به نمایش بگذارد اما متاسفانه اینگونه نشد. 

 

کارشناس والیبال گفت:  تیم ملی در بازی برابر آمریکا اشتباهاتی در توپ گیری داشت که متاسفانه در بازی های گذشته هم دیده شده بود. 

 

او ادامه داد: اواخر ست سوم و در حالی که 24-20 برتری به نفع ایران بود و تنهای یک امتیاز نیاز بود بازیکنانمان تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستند یک امتیاز برتری را به دست بیاورند.

 

این مربی والیبال با بیان اینکه باید به تیم ملی فرصت داد به جی پلاس گفت: به هرحال کولاکوویچ کارش را با تیم ملی تازه آغاز کرده و باید شناخت کافی را از بازیکنانش به دست بیاورد. درست است که اینگونه باخت توجیه پذیر نیست اما بازهم باید منتظر ماند. از ابتدا هم همه عقیده داشتند که نمی توان لیگ جهانی را تنها ملاک عملکرد کولاکوویچ مدنظر قرار داد.

 

تندروان در پایان گفت: لهستان حریف بعدی تیم ملی ماست.  این تیم در خانه قدرتش چندبرابر می شود. درست است که در هفته اول این تیم را شکست دادیم اما لهستان در خانه اش تیمی متفاوت می شود.

دیدگاه تان را بنویسید