در گفتگو با جی پلاس:

امیر غفور: دوست داشتیم همیشه در ایران بازی کنیم/ می توانیم لهستان و آمریکا را ببریم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت:حضور تماشاگران خیلی به نفع ما است و ما دوست داریم همیشه در ایران بازی کنیم اما متاسفانه این موضوع امکان پذیر نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ امیر غفور بعد از پایان هفته دوم لیگ جهانی والیبال گفت: هفته سختی را پشت سرگذاشتیم. وقتی در ایران بازی می کنیم اینکه هواداران حضور دارند به ما کمک می کند اما فشار زیادی را متحمل می شویم چرا که پیروزی در خانه برایمان خیلی مهم است.

غفور گفت: بازی برابر بلژیک خیلی سخت بود. بازی اولمان درتهران بود و همه می دانند که این تیم در مسابقه ها چقدر خوب کار کرده است. ما خیلی سابقه بازی با این تیم را نداشتیم و کمی بازی سخت شد. صربستان هم عملکرد فوق العاده ای داشت و مدافع عنوان قهرمانی است. در برابر صربستان هم خوب بودیم اما خستگی کمی به ما فشار آورد.

پشت خط زن تیم ملی گفت: بازی با آرژانتین حسن ختام بازی های ما در تهران بود.  بازی پنج سته شد و فشار زیادی را تحمل کردیم اما واقعا هواداران به کمک کردند. و تا امتیاز آخر ما را تشویق کردند. ما دوست داریم همه بازی هایمان در ایران باشد و از این اتفاق بسیار خوشحال می شویم اما متاسفانه امکان پذیر نیست.

او درباره هفته سوم لیگ جهانی هم گفت: در لیگ جهانی تیم های قدرتمند حاضر هستند و نمی توان گفت در این هفته کارمان آسان است. همه بازی های دشوارند و باید برای هرکدام تلاش کنیم و بهترین بازی مان را انجام دهیم. آمریکا، روسیه و لهستان تیم های قدرتمندی هستند اما ما توانایی برد همه آن ها را داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید