گزارش جی پلاس؛

ولاسکو بازهم در آزادی!

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21:10 یکشنبه 21 خرداد به مصاف آرژانتین می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، بازی ایران و آرژانتین برای ایرانی ها یادآور لحظات خوبی برای والیبال ایران است. خولیو ولاسکو بعد از ترک ایران روی نیمکت آرژانتینی ها نشست و به گفته خودش تنها کشوری که می توانست او را از ایران جدا کند، آرژانتین بوده است.

تیم ملی آرژانتین در هفته دوم لیگ جهانی کاپیتان اصلی خود "لوسیانو دچکو" در اختیار ندارد و "دمین گونسالس" به عنوان کاپیتان این تیم به تهران آمده است.

آرژانتینی ها با ترکیب جوان شده پای به این رقابت ها گذاشته اند و نسبت به سال پیش سعی کردند از بازیکنان جوان خود استفاده کنند تا تیمی مناسب را برای المپیک 2020 روانه میدان کند.

تیم ملی ایران در در لیگ جهانی سال 2016 دو بار به مصاف آرژانتین رفت. یک بازی در برزیل و یک بازی در تهران میان این دو تیم برگزار شد. هر دو دیدار این دو تیم درسال 2016 با پیروزی 3 بر 2 ایران همراه شد. 

ولاسکو در تهران مورد استقبال هواداران ایرانی قرار گرفت و به نظر می رسد در بازی روز یکشنبه نیز این اتفاق باردیگر رخ بدهد. تماشاگرانی که خولیو ولاسکو را دوست دارند چرا که این مربی روزهای خوبی را با والیبال ایران پشت سرگذاشته است.

تیم ایران از دو بازی گذشته یک برد و یک شکست و آرژانتین هم دوشکست را در کارنامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید