لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

معنوی نژاد در گفتگو با جی پلاس: به دنبال حضور در دور نهایی هستیم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: می خواهیم جزو 5 تیم برتر لیگ جهانی باشیم و بتوانیم در دور نهایی این رقابت ها حاضر باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس، محمد جواد معنوی نژاد درباره نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی گفت: به نظرم تیم ملی ایران نتایج بدی را در لیگ جهانی نگرفته است. ما بعد از المپیک تغییراتی داشتیم که به هر حال تا بازیکنان جدید جا بیافتند طول می کشد. شاهد بودیم که با این وجود بازیکنان تیم ملی که به تازگی وارد تیم شده اند نمایش خوبی را داشتند.

او درباره شکست برابر صربستان گفت: این تیم خیلی قوی بود و ما تمام تلاشمان را انجام دادیم که برنده باشیم اما شرمنده هواداران شدیم.

معنوی نژاد درباره درخشش در بازی برابر لهستان در هفته اول لیگ جهانی گفت: من در هرجایی که به من احتیاج باشد تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. در بازی برابر لهستان وقتی میرزاجانپور مصدوم شد سرمربی من را به میدان فرستاد. بازی با لهستان بسیار سخت بود چرا که من به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمدم و کمی سخت بود در آن فضا کار کنم. 

او درخصوص بازی برابر آرژانتین در بازی سوم ایران در هفته دوم لیگ جهانی گفت: مربی آرژانتین به خوبی ایران را می شناسد. این تیم تغییراتی نسبت به سال پیش داشته و امیدوارم بتوانیم در این دیدار و در برابر چشمان هوادارانمان پیروز شویم. مهم است که در نهایت جزو 5 تیم برتر مسابقه ها باشیم و راهی دور نهایی این رقابت ها شویم. ما به دنبال این هستیم که جزو تیم های راه یافته به دور نهایی رقابت ها باشیم.

بازیکن تیم ملی والیبال در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هواداران همیشه ما راحمایت کردند و در دو بازی گذشته هم خیلی خوب ما را تشویق کردند. هرگاه که در ایران بودیم  و در خانه خودمان بازی کردیم نمایش فوق العاده داشتیم چرا که پشتمان به هواداران گرم است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید