تسلیت سرمربی اسبق تیم ملی به خانواده شهدای حوادث تروریستی

حشمت مهاجرانی در گفتگو با جی پلاس: فردا به جام جهانی صعود می کنیم/ آینده فوتبال ایران تا 10 سال تضمین شد

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 معتقد است ایران با کارلوس کی روش صاحب دو تیم ملی خوب شده که تا 10 سال آینده موفقیت فوتبال کشور را تضمین می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

حشمت الله مهاجرانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان و شانس صعود به جام جهانی 2018 به سوالات مختلف پاسخ داد:

** موفقیت فوتبال ایران تا 10 سال آینده تضمین است

او ابتدا درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: فکر می کنم تیم ملی ما در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. ما دو تیم ملی بسیار خوب داریم که تا 10 سال آینده فوتبال ما را تضمین می کند. شک ندارم تیم ملی به جام جهانی می رود. اگر در بازی فردا هم نشد، در بازی های بعد مجوز جام جهانی را می گیرد.

** کی روش دست همه رقبا را می خواند

سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به تاثیر عملکرد کی روش در اوضاع کنونی تیم ملی، خاطرنشان کرد: کی روش برنامه ریزی بسیار خوبی برای تیم ملی انجام داد. او یک آنالیزور متبحر است و دست همه رقبا را می خواند. او جوانگرایی و تغییر نسل را به شکل بسیار خوب در تیم ملی انجام داد و تمام کارهای او به سود تیم ملی بوده است.

** قدرت آنالیز کی روش را مقابل قطر و چین دیدم

وی ادامه داد: جوان شدن تیم ملی از چهار سال پیش آغاز شد و اکنون ثمره آن را می بینیم. کی روش یک مربی با دیسیپلین است و او را از هر نظر در فوتبال، قبول دارم. در بازی با قطر و چین در نوروز 96 قدرت آنالیز او را دیدیم. ابتدا با سه مهاجم مقابل قطر بازی کرد که طارمی، انصاری فرد و سردار آزمون را به میدان فرستاد و در بازی با چین که نیاز به کنترل توپ و میدان بود، قوچان نژاد و شجاعی را به بازی گرفت. شاید فرد دیگری جز کی روش این کارها را نمی کرد. فکر می کنم فردا کار را تمام کنیم و به جام جهانی می رویم.

** الان مطالبه از تیم ملی، صعود به مرحله دوم جام جهانی است

مهاجرانی در ادامه با بیان اینکه مطالبه فوتبال ما از تیم ملی چیز دیگری است، به جی پلاس گفت: بعد از دو دوره متوالی صعود به جام جهانی، دیگر مردم خواستار صعود به مرحله دوم این رقابت ها هستند. این فقط  مطالبه مردم نیست بلکه خواست بازیکنان و کارلوس کی روش هم همین است.

** ایران هم سطح استرالیا و ژاپن شد

او تیم ملی را هم سطح با استرالیا و ژاپن دانست و اضافه کرد: نمی گویم در آسیا بهترین هستیم اما جزو بهترین های آسیا هستیم. تیم ملی ما از هر نظر یک تیم بسیار خوب است. از خط حمله تا هافبک، دفاع و دروازه بان تیم ما بسیار کم نقص هستند و خوب کار می کنند.

** از طرف خودم و حمید استیلی به خانواده شهدای حوادث تروریستی تهران تسلیت می گویم

مهاجرانی در پایان با اشاره به اقدام وحشیانه گروهک تروریستی موسوم به داعش در تهران و به شهادت رسیدن و زخمی شدن تعدادی از همطونان مان گفت: از طرف خود و حمید استیلی که در کنارم بود، این اتفاق را به مردم ایران و به خصوص خانواده شهدا تسلیت عرض می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق هایی در ایران نباشیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید