جی پلاس؛

اولین گوشی "خالق اندروید" به بازار آمد + مشخصات

اولین گوشی اندی روبین خالق سیستم اندروید وارد بازار شد؛ این گوشی گرانقیمت و لوکس قابلیت هایی دارد که قابل رقابت با گوشی های برتر دنیاست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری جی پلاس؛ اندی روبین خالق سیستم اندروید پس از ماه ها تلاش و کار بالاخره از اولین تلفن همراه خود رونمایی کرد. نام این گوشی اندرویدی پی اچ وان PH1 است که معرف شرکت خود اسنشال است.

این گوشی خصوصیات بسیار جالبی دارد که می تواند با گوشی های بسیار برجسته از شرکت های معتبر مثل اپل و سامسونگ رقابت کند.

اولین چیزی که ممکن است توجه بسیاری را نسبت به این گوشی گران قیمت جلب کند صفحه نمایش آن است که تمام قسمت جلو گوشی تا لبه را اشغال می کند و از اطراف دوربین سلفی قوسی شکل می شود.

از دیگر قابلیت های برجسته این گوشی وجود اتصلات مغناطیسی مجزا در پشت دستگاه  را می بینید که می توانید لوازم جانبی مثل دروبین با زاویه 360 درجه را به گوشی متصل کنید.

موبایل اندرویدی

همچنین حافظه داخلی گوشی حدود 128 گیگابایت و یک رم 4 گیگابایتی  همراه با پردازشگر اسنپ دراگون 835 را داراست. پوشش این دستگاه از تیتانیوم و سرامیک است و در چهار رنگ  از جمله سیاه براق ، سفید براق، خاکستری تیره و سبز تیره اقیانوسی به بازار می آید.

سایز صفحه نمایش هم حدود 5.7 است که از گوگل پلاس 7 کمی بزرگتر به نظر می رسد. به دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8مگاپیکسلی مجهز است.

 این گوشی حدود 699 دلار قیمت گذاری شده اما فعلا فقط در بازارهای آمریکا قابل عرضه است و خریداران دیگر کشورها باید همچنان منتظر ورود آن به بازارهای بین المللی باشند.

منبع: businessinsider

موبایل اندرویدی

دیدگاه تان را بنویسید