معرفی بهترین بازی های رایگان اندروید + لینک دانلود (اردیبهشت 96)

اصولا علاقه داریم تا بازی‌های سرگرم‌کننده و عمدتا مناسب برای قشر جوان و نوجوان را معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با این حال در ماه اردیبهشت در کنار معرفی بازی‌هایی مناسب برای تمام سنین، بازی‌هایی را برای بازیکنان کم سن و سال نیز در نظر گرفتیم. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Hanazuki با حال و هوایی رنگارنگ و کاملا کودکانه اشاره کرد. از سوی دیگر بازی Age of Empires: Castle Siege بعد از مدت‌ها برای اندروید معرفی شد تا فرصتی برای تجربه این بازی روی اندروید به دست بیاید. مانند ماه‌های گذشته در اردیبهشت نیز بازی‌های پیکسلی جایگاه خودشان را در لیست بهترین‌ها حفظ کرده‌اند. در ادامه می‌توانید لیست ۱۵ بازی اندروید را برای اردیبهشت ماه مشاهده کنید:

 

بازی Age of Empires: Castle Siege

Age of Empires: Castle Siege

در نهایت بعد از مدت‌ها انتظار مایکروسافت بازی استراتژی Age of Empires: Castle Siege را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرد. در این بازی مانند کلش آف کلنز باید با ساخت قلمرویی مقتدر سعی کنید با حمله به سایر قلمروها منابع آنها را غارت کنید و در جنگ پیروز شوید. در ابتدا باید از میان ۶ نژاد یکی را برای ساخت قلعه‌ای قدرتمند انتخاب و سپس با برداشت منابع، ارتقاء ساختمان‌ها و انتخاب بهترین روش حمله و دفاع شکوه را به قلمروی خود بازگردانید. در نبردهای حماسی بازی، باید با هدایت دقیق نیروها آنها را به بهترین منطقه برای نفوذ به قلعه هدایت کنید. با گرافیکی زیبا به همراه آیتم‌ و ریزه‌کاری‌های پرشمار بازی Age of Empires: Castle Siege می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Age of Empires: Castle Siege

بازی Chicken Scream

Chicken Scream

چقدر به خوانندگی علاقه دارید؟‌ اگر علاقه‌ی شما زیاد است پیشنهاد می‌کنم تا بازی Chicken Scream را برای همراهی با یک مرغ آوازخوان نصب کنید. در این بازی که دارای دو حالت مختلف کلاسیک و ماجراجویی است باید با خواندن، قهرمان داستان را کمک کنید تا از روی سکوها پریده و از برخورد با موانع اجتناب کند. البته فریاد کشیدن هم بخشی از مکانیک کنترلر عجیب این بازی موبایل است. با هر بار فریاد زدن مرغ یک پرش را انجام می‌دهد. بازی دارای حالت‌های دیگری نیز است که به صورت هفتگی برای Chicken Scream آزاد می‌شوند. در این حالت‌ها باید با کشیدن انگشت‌تان روی نمایشگر مرغ یا فنری را برای جاخالی دادن از تیرها کنترل کنید. البته هنوز هم حالت کلاسیک جذابیت بیشتری را نسبت به سایر بخشی‌های این بازی سرگرم‌کننده دارد.

 

دانلود بازی Chicken Scream

 

بازی Cliff Hopper

Cliff Hopper

 عکس‌العمل سریع مهم‌ترین نکته در کنترل آقای هاپر است

کلیف هاپر از آن بازی‌های زیبا و البته سخت است که بازیکنان را با قهرمانی متفاوت در راهروهای تنگ همراه می‌کند. در این ماجراجویی باید با ضربه به نمایشگر در زمان مناسب به کلیف کمک کنید تا از روی موانع بپرد یا مسیرش را با سرعت تغییر دهد. بازی از نظر گیم‌پلی شباهت‌هایی را به محصولاتی مانند Sparkwave دارد. جمع‌آوری سکه‌ها و پیشروی در مرحله بدون گیرافتادن در گل و لای یا برخورد با سنگ عظیمی که از پشت به کلیف نزدیک می‌شود از جمله مواردی است که باید برای کسب امتیاز بیشتر رعایت کنید. بازی همچنین دارای شخصیت‌های مختلفی است که تنها با خرید درون برنامه‌ای آزاد می‌شوند.

دانلود بازی Cliff Hopper

 

بازی Dancing Line

Dancing Line

 استودیوی Cheetah پیش از انتشار بازی Dancing Line با بازی Piano Tiles 2 ثابت کرده بود که تبحر خاصی در توسعه‌ بازی‌هایی با متد موزیکال دارد. بازیکنان در Dancing Linee باید با زدن هدست خود وارد ماجراجویی موزیکالی برای هدایت یک مکعب شوند. شما باید با ضربه روی نمایشگر سعی کنید تا از برخورد مکعب به دیواره‌های مسیر خودداری کنید. موضوعی که Dancing Line را جذاب می‌کند هماهنگی و هارمونی کامل موسیقی با ضربات بازیکنان است به شکلی که در مرحله اول با نواختن هر یک از نوت‌های پیانو ناخودآگاه ضربه‌ای را روی نمایشگر خواهید زد. مانند بازی‌های مشابه عکس‌العمل اهمیت بسیاری دارد. با صد در صد کردن هر مرحله، مرحله‌ای جدید آزاد خواهد شد.

دانلود بازی Dancing Line

 

بازی Erin: The Last Aos Sí

Erin: The Last Aos Sí

نوشتن در رابطه با بازی‌های نقش‌آفرینی مانند Erin: The Last Aos Sí همیشه مشکل است. طرفداران بازی‌هایی مانند Erin: The Last Aos Sí همواره قشر خاصی از گیمر‌ها هستند و اصولا سایر بازیکنان از تجربه‌ی آن لذت نمی‌برند. در این بازی با ارین همراه می‌شوید تا در یک ماجراجویی پیکسلی برای شکست Balor به نبردی با افسانه‌های اسکاتلندی و سلتی (اقوام سلت)‌ بروید. محیط‌هایی با طراحی‌های متفاوت، انواع و اقسام دشمنان و حالت کمپین طولانی تنها بخشی از گیم‌پلی Erin: The Last Aos Sí را تشکیل می‌دهند. در صورتی که از بازی‌های نوبتی و البته مبتنی بر استراتژی لذت می‌برید، بازی Erin: The Last Aos Sí با جهان فانتزی خود می‌تواند سرگرم‌تان کند. با وجود تمام نکات مثبت هنوز هم نوشته‌های پیکسلی بازی بی‌کیفیت و آزار دهنده هستند.

دانلود بازی Erin: The Last Aos Sí

 

بازی Extreme Gear: Demolition Arena

Extreme Gear: Demolition Arena

حالت آنلاین به سرعت بازیکنانی را برای رقابت پیدا می‌کند

رانندگی خشن در سوله یا استودیومی پرشور تنها بخشی از هیجانی است که در بازی Extreme Gear: Demolition Arena  انتظارتان را می‌کشد. در این بازی تنها یک هدف دارید:‌ ضربه زدن به سایر خودروها برای کسب امتیاز بیشتر! از جمله ویژگی‌هایی که Extreme Gear: Demolition Arena را متفاوت از سایر بازی‌های موبایل می‌کند مچ میکینگ عالی آن است. بازی به سرعت ۱۱ بازیکن را یافته و شما را به عنوان دوازدهمین راننده وارد رقابتی برای له کردن سایر خودروها می‌برد. یکی از ویژگی‌های بصری Extreme Gear، صدمه جدی خودروها است که با گرافیکی زیبا به نمایش در می‌آید. البته توجه داشته باشید که این بازی آنلاین با وجود تنظیمات گرافیکی هنوز هم نیازمند دستگاهی قدرتمند با پردازنده خوب برای تجربه است. در نتیجه بیشتر مناسب گوشی‌های پرچمداری است که در یک سال اخیر عرضه شده‌اند.

دانلود بازی Extreme Gear: Demolition Arena

 

 

بازی Griddle Speed Puzzle

Griddle Speed Puzzle

معمای هفت قطعه‌ای تنگرام را به یاد دارید؟‌ معمایی ساده اما با جزئیات بسیار که بیشتر بچه‌ها برای ساخت اشکال مختلف از آن استفاده می‌کردند. بازی Griddle Speed Puzzle با الهام از معمای تنگرام و البته تغییراتی در شکل و ظاهر معما سعی دارد تا پازل‌های مختلفی را برای سرگرم کردن بازیکنان ارائه دهد. در این بازی باید سعی کنید تا اشکال هندسی را به شکلی جابجا کنید تا در نهایت شکل مورد نظر و از پیش تعیین شده ساخته شود. البته زمان یا تعداد حرکت بزرگترین حریف‌تان در حل معماها هستند. با کمی پیشروی در بازی سختی آن دوچندان شده و هر چند معما ساده به نظر می‌رسد اما انجام صحیح حرکات برای تشکیل شکل هندسی مورد نظر امری مشکل خواهد بود.

دانلود بازی Griddle Speed Puzzle

 

بازی Hanazuki

Hanazuki

 

سیاره‌ای عجیب با موجوداتی عجیب به نام همکا که هر یک دارای شخصیت متفاوتی با دیگری هستند. بازی Hanazuki محصولی کودکانه است که برخلاف ظاهر ساده پیچیدگی‌های بسیاری دارد. شما باید به همکا‌ها برای بیرون آمدن از داخل باتلاق کمک کنید تا هریک بتوانند میوه‌ی مخصوص به خود را برای بزرگ شدن پرورش دهند. سیاره کوچک هرچند در ابتدا ساده و بی آلایش است اما با هرچه بیشتر آزاد کردن همکا‌ها رنگ و لعاب بیشتری پیدا می‌کند. هر همکا دارای شخصیتی منحصر به فرد است که با آزاد کردن آنها می‌توانید لباس‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی ظاهر همکاها به دست بیاورید. البته طبیعتا Hanazuki بیشتر مناسب کودکان است و نمی‌تواند جوانان و حتی نوجوانان را سرگرم کند.

دانلود بازی Hanazuki

 

بازی Hyper White Blood Cell Dash

Hyper White Blood Cell Dash

جانی بیمار شده و سیستم ایمنی بدن او به شدت آسیب دیده است. حال این شما هستید که باید در نقش یک گلبول سفید به عنوان آخرین شانس، جانی را از چنگ ویروس‌های بد شکل نجات دهید. موردی که بازی Hyper White Blood Cell Dash را مشکل می‌کند محدودیت‌های آن است. شما در این بازی تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا ویروس‌ها را در هر مرحله از بین ببرید و به سرعت به مرحله بعدی بروید. شکست مساوی است با تکرار تمام مراحل از اول. البته Hyper White Blood Cell Dash در حقیقت یک بازی بی‌پایان و مبتنی بر امتیاز است و مراحل بازی نیز به مرور مشکل می‌شوند. کنترل راحت گلبول سفید و تنوع بسیار ویروس‌ها زیبایی خاصی را به ساخته Demium Games Labs داده است. شما می‌توانید تنها با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش به سرعت گلبول را به ویروس‌ها کوبیده و آنها را از بین ببرید.

دانلود بازی Hyper White Blood Cell Dash

 

 

بازی MouseBot

MouseBot

وقتی گربه‌ها دانشمند شده و سعی می‌کنند تا با موش‌های روباتیک بهترین روش را برای گیر انداختن موش‌ها کشف کنند، بدون شک محصول نهایی کمی خنده‌دار خواهد شد. در این بازی در نقش یک موش روباتیک باید سعی کنید تا از موانعی که گربه‌ها برای‌تان مشخص کرده‌اند عبور کرده و با گرفتن بیشترین تعداد پنیر به نقطه‌ی پایانی برسید. با گرفتن پنیرهای بیشتر می‌توانید به صورت تصادفی آیتم‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی ظاهر موش آزاد کنید که تنوع زیادی را به مرحله می‌دهد. بازی MouseBot از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر بخش را یک گربه هدایت می‌کند. با تمام کردن مراحل هر بخش گربه‌ی بخش مربوطه اخراج شده و گربه‌‌ای جدید با مانعی خلاقانه وارد ماجرا می‌شود. بیش از ۶۵ مرحله بازی می‌توانند مدتی سرگرم‌تان کنند.

دانلود بازی MouseBot

 

بازی Neogen Beatz

Neogen Beatz

اولین بار که بازی Neogen Beatz‌ را تجربه کردم به یاد بازی Rock Band افتادم جایی که باید با گیتار خود دکمه‌ها یا همان نوت‌ها را سر موقع می‌زدیم. Neogen Beatzz همان سازو کار راک بند را دارد با این تفاوت که در دنیایی دیجیتالی باید آهنگ‌های الکترونیک را شنیده و نئون‌های رنگارنگ را برای شنیدن بهترین موسیقی به سرعت در مکان هم رنگشان بفرستیم. تجربه بازی به ویژه با هدست به واقع لذت بخش است هرچند نباید از سختی و چالش‌های گرفتن بیشترین امتیاز عبور کرد. با کمی بازی به سرعت اشکال جدیدی با سرعت بیشتری برای شکست دادن شما ظاهر می‌شوند که همین موضوع در کنار جذاب کردن بازی آن را اعتیادآور و مشکل می‌کند. Neogen Beatz هنوز به صورت نسخه دسترسی سریع منتشر شده و در نتیجه نسخه‌ی نهایی آن در آینده منتشر خواهد شد. با این حال هنوز هم تجربه این بازی موزیکال خالی از لطف نیست.

دانلود بازی Neogen Beatz

 

بازی One Tap Tennis

One Tap Tennis

One Tap Tennis تجربه‌ای متفاوت از یک تنیس پیکسلی است

توسعه‌دهندگان بازی‌های اندروید و آیفون کمتر به سراغ محصولاتی با موضوع تنیس می‌روند. با این حال هنوز هم بازی‌هایی سرگرم‌کننده‌ای را از ورزش تنیس مانند 3D Tennis و Stickman Tennis در گوشی‌های موبایل شاهد هستیم. در لیست بهترین بازی‌‌های رایگان اندروید برای نخستین بار یک بازی با موضوع تنیس را انتخاب کرده‌ایم. البته بدون شک نباید انتظار بازی‌های مانند Top Spin را از One Tap Tennis داشت اما این بازی هم در جای خود می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. در بازی One Tap Tennis باید در رقابتی با بازیکنان سعی کنید تا توپ‌های ارسال شده به طرف خود را در زمان مناسب با ضربه زدن روی نمایشگر به سمت حریف بازگردانید. برگشت به موقع و موفق توپ‌ها در نهایت با ضربه‌ای نهایی و قدرتمند همراه می‌شود که پیروزی‌تان را رقم می‌زند. One Tap Tennis با طراحی پیکسلی رقابتی ساده برای تبدیل شدن به برترین تنیس‌باز است.

دانلود بازی One Tap Tennis

 

 

بازی Polywarp

Polywarp

اشکال هندسی و موسیقی، بازی Polywarp را به محصولی جذاب تبدیل کرده‌اند. در این بازی اشکال هندسی در رقصی با موسیقی همراه می‌شوند و باید به موقع اشکال مورد نظر را برای تطابق با گردونه‌ی اشکال انتخاب کنید. حضور پنج استیج‌ برای تجربه و همچنین بیش از ۷۰ رنگ برای انتخاب باعث می‌شود تا Polywarp حداقل از نظر بصری تکراری نشود. هر یک از استیج ها بر اساس بیت از ۸بیت تا ۱۲۸ بیت تنظیم شده‌اند که با سپری کردن ۶۰ ثانیه در هر استیج می‌توانید استیج مشکل‌تر را آزاد کنید. البته توجه داشته باشید که بازی باسرعت بالای اشکال هندسی مختلفی را نمایش می‌دهد در نتیجه رنگ‌ها همواره در حال حرکت بوده و امکان دارد برای افرادی با برخی بیماری‌های خاص مشکل‌ساز شود. در نتیجه قبل از تجربه بازی حتما نگاهی را به تصاویر بازی در گوگل پلی بی‌اندازید.

دانلود بازی Polywarp

 

 

بازی Tap Summoner

Tap Summoner

بازی‌های دفاع از قلعه هنوز هم محبوبیت خاصی در میان بازیکنان دارند با این حال با انتشار بازی‌های استراتژی نظیرکلش رویال دیگر شاهد تغییراتی در این سبک و Real-Time شدن آنها هستیم. بازی Tap Summonerr از جمله  بازی‌هایی است که در دسته‌ی بازی‌های دفاع از قلعه و حمله طبقه بندی می‌شوید. در این بازی باید با انتخاب یکی از قهرمانان به مرور گاردین‌های دویل لرد را از بین برده و در نهایت برای نجات جهان به نبردی با Devi یا همان لرد شیطانی بروید. بازی عناصر مختلف بازی‌های کارتی، دفاع از قلعه و استراتژی را در خود جای می‌دهد. مانند بازی‌های ژاپنی Tap Summoner نیز آغازی آرام دارد. اما با کمی تحمل و یادگیری نحوه احضار مینیون‌ها و اجرای مهارت‌ها می‌توانید در طولانی مدت از آن لذت ببرید. آیتم‌هایی برای جمع‌آوری و پاداش‌های روزانه کمک زیادی را برای پیروزی در رقابت‌ها می‌کند.

دانلود بازی Tap Summoner

 

بازی Top Gear: Donut Dash

Top Gear: Donut Dash

هرچند این روزها برنامه‌ی تلویزیونی تاپ گیر یا به قول ایرانی‌ها تخت گاز حال خوشی ندارد اما بازی موبایل این برنامه می‌تواند تا مدتی سرگرم‌تان کند. البته توجه داشته باشید که با یک بازی بزرگ همراه نیستیم اتفاقا بازی Top Gear: Donut Dash محصولی مینیمال و با مکانیک و گیم‌پلی بسیار ساده است. در این بازی باید به دور یک کابین دریفت کنید و کابین‌هایی که می‌خواهند خودشان را به مرکز نقشه برسانند از بین ببرید. از سوی دیگر از آسمان و ناکجا آباد دونات‌های حلقوی به زمین‌ می‌افتند که با جمع آوری آنها می‌توانید خودروهای جدیدی را آزاد کنید. بازی در مجموع هرچند ساده اما سرگرم‌کننده است و ارزش تجربه را دارد.

دانلود بازی Top Gear: Donut Dash

دیدگاه تان را بنویسید