خداحافظی زودهنگام بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال از فوتبال!

آرش برهانی تصمیمش را برای خداحافظی گرفته و برای همیشه می خواهد کفش هایش را بیاویزد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، آرش برهانی، مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل اول در تیم پیکان عضویت داشت، بعد از جدایی از این تیم به دنبال حضور در باشگاه های خارج از ایران بود اما به دلایلی منصرف شد و حالا بعد از گذشت مدتی برهانی تصمیمش را برای خداحافظی گرفته و برای همیشه کفش هایش را می آویزد. 

برهانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود و در ابتدای فصل با نظر منصوریان از این تیم جدا شد. 

شایعات زیادی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم های دسته اولی و لیگ برتری شنیده می شد اما او در آخر تصمیم گرفت به این شکل کفش هایش را برای همیشه بیاویزد و در 34 سالگی خداحافظی زودهنگامی با فوتبال داشته باشد. 

برهانی از سال 81 تا 85 عضو تیم پاس بود و یک عنوان قهرمانی هم با این تیم در لیگ برتر کسب کرد. سپس او از سال 85 راهی استقلال شد و به مدت 10 سال پیراهن تیم آبی پوش پایتخت را پوشید. البته در این میان برهانی مدت کوتاهی را هم در النصر امارات بازی کرد.

آقای گل استقلالی ها 228 بازی برای این تیم انجام داد و 109 گل به ثمر رساند. 

برهانی همچنین سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد. او در مجموع 37 بازی ملی و 10 گل در کارنامه خود دارد، اگرچه به نظر می رسد نتوانست به حقش در تیم ملی برسد. 

جالب اینکه چند روز قبل، رضا عنایتی هم تصمیم به خداحافظی گرفت و با هواداران استقلال وداع کرد. حالا باید دید باشگاه استقلال برای برهانی هم برنامه ویژه ای دارد یا خیر. 

 

دیدگاه تان را بنویسید