تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای جشن قهرمانی پرسپولیس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات ویژه آتش‌نشانی برای برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جلال ملکی گفت: با توجه به دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی که قرار است امروز ساعت ۱۷:۴۵ برگزار شود و تیم پرسپولیس جشن قهرمانی خود را در این بازی برگزار کند، پیش بینی می شود جمعیت قابل توجهی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود تعداد هواداران پرسپولیس برای برپایی جشن قهرمانی تیم خود بسیار زیاد باشد، تعدادی از نیروهای آتش نشان در آماده باش قرار گرفته اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به استقرار آتش نشان ها در محل ورزشگاه آزادی و همچنین ورودی های این ورزشگاه اظهارکرد: علاوه بر حضور نیروهای ایستگاه شماره ۲۰ در محل ورزشگاه، مقرر شده آتش نشان ها در ۱۲ نقطه از ورودی و خروجی پارکینگ ها، درهای اصلی ورزشگاه، میادین و بزرگراه های منتهی به ورزشگاه آزادی نیز حاضر شوند.

ملکی ادامه داد: ۴۰ آتش نشان به همراه ۸ دستگاه خودرو سنگین و ۴ موتور سیکلت از ساعاتی قبل از آغاز بازی در محل های تعیین شده، حضور پیدا می کرده و تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه در محل حضور خواهند داشت.

وی با ارائه درخواستی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: درخواست ما از هواداران حاضر در جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس این است که همکاری لازم را با نیروهای آتش نشان داشته و در صورت برزو هر گونه حادثه، موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به قدمت ورزشگاه آزادی تهران گفت: با توجه به قدمت ورزشگاه آزادی، توصیه می شود افراد از نشستن در لبه های سکوها و همچنین ارتفاعات خودداری کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید