شهرزاد ٢ خردادماه پخش خواهد شد

سریال شهرزاد ساخته تحسین شده حسن فتحی که سال گذشته بعد از مدت ها توانسته بود تکانی به بازار رو به رکود نمایش خانگی بدهد، یک بار دیگر روی دور افتاده و به نظر می رسد امکان تکرار روزهای خوب و موفق برای این سریال و سازندگانش دور از ذهن نباشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خصوصا که به تازگی خبری منتشر شده با این مضمون که پخش سری جدید این سریال از نیمه خرداد ماه به بعد آغاز خواهد شد...

شهرزاد که در این چند ماه اخیر با خبر دستگیر شدن هر دو سرمایه گذار اصلی‌اش جنجالی تر از پیش شده بود، جزو معدود سریال های ایرانی است که حمایت و استقبال تماشاگران عام و خاص تر را باهم با خود دارد. این اثر ارزشمند نمایشی همان قدر که از جانب مردم عادی کوچه و بازار مورد اقبال واقع شده، حمایت قشر فرهنگی و نیز دست اندرکاران سینما و تلویزیون را نیز به دست آورده است؛ چنان که هنوز فراموش  نکرده ایم چگونه در زمان پخش مرتب سری اول شهرزاد هنرمندانی چون پرویز پرستویی، محمدعلی سجادی، جمال شورجه، حسین پاکدل و ... به آشکارترین شکل ممکن از این جدیدترین ساخته حسن فتحی حمایت کردند و حتی سجادی نوشت: وقتی که سریال شهرزاد را دیدم به یاد صحنه به صحنه آثار ارزشمند فتحی افتادم. مثل آلبوم عکسی که عکس‌ها را به یادگار می بینی و خاطرات یادآور می شود. با شهرزاد این اتفاق برای من افتاد . حالا شنیدن این خبر که سریالی با این میزان اقبال و استقبال قرار است به زودی نمایش سری دومش را آغاز کند، خبری نیست که بشود بی تفاوت از کنارش رد شد. در شرایطی که سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی پاشنه آشیلی به نام پخش نامرتب و البته مشکل عمده تری چون قطع ناگهانی پخش دارند؛ و کمتر می توان به سریالی برخورد که از این گردنه دشوار گذشته و به وعده نمایش مرتب هفتگی با تماشاگرانش وفادار مانده باشد، شهرزاد از معدود کارهایی بود که همواره سعی کرده بود به وعده اش با تماشاگرانش وفادار بماند. اما همین سریال نیز در ابتدای ساخت سری دوم می رفت تا مشکل عمده سریال های نمایش خانگی دامنگیرش شود. در واقع درگیری سرمایه گذاران شهرزاد با ماجراهای مالی- قضائی و شایعات فراوانی که در رسانه های کاغذی و فضای مجازی درباره این سریال و عوامل اصلی‌اش وجود داشت، می رفت تا شهرزاد را نیز به پایان راه برساند. اما حسن فتحی و بازیگران و عوامل اصلی اش پای کار ایستادند و کار را به سرانجام رساندند. طبق آخرین خبری که از شهرزاد در رسانه ها درج شده، حدود ۴۰ درصد از سریال شهرزاد ۲ ضبط شده و قرار است این مجموعه از خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع شود. در ادامه این خبر آمده که سریال شهرزاد ۲ به کارگردانی حسن فتحی این روزها همچنان در حال تصویربرداری است و بازیگران مختلفی در مقابل دوربین به ایفای نقش می پردازند. تاکنون حدود ۴۰ درصد از این سریال ضبط شده و قرار است خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع شود ولی هنوز تاریخ قطعی آن اعلام نشده است. گفته می شود که باتوجه به پروداکشن و فضای این سریال ممکن است ضبط آن تا مهرماه طول بکشد.

درباره بخش های باقی مانده این سریال باید گفت که فیلمبرداری این کار از ۱۵ اردیبهشت‌ماه در لوکیشن خیابان لاله‌زار در شهرک سینمایی غزالی ادامه خواهد یافت. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، پرویز فلاحی پور، مهدی سلطانی و... از بازیگران این سریال هستند و همچنین آتنه فقیه نصیری، رویا نونهالی و رضا کیانیان از بازیگرانی هستند که به شهرزاد ۲ پیوسته اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید