پایان هفته بیست و چهارم

تعارف قهرمانی به پرسپولیس در روز تساوی های لیگ برتر

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با توقف تراکتور سازی و برتری پدیده در تهران به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز با برگزاری چهار دیدار در تهران و دیگر شهرها ادامه یافت که در مهمترین بازی این روز، تراکتورسازی در خوزستان برابر تیم فولاد به تساوی دست یافت و فاصله اش با پرسپولیس صدرنشین بیشتر شد.

**گسترش فولاد صفر - صبای قم صفر

تیم‌های گسترش فولاد و صبای قم در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 14:300 امروز (جمعه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که جدال آنها به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

این دیدار کِسل‌کننده، بدون رد و بدل شدن گل به اتمام رسید تا دومین تساوی بدون گل پی‌در‌پی شاگردان صمد مرفاوی به ثبت برسد. محسن فروزان، دروازه‌بان تیم صبا با گرفتن تنها فرصت‌های گسترش فولاد در این مسابقه، ناجی صبا در تبریز شد. گسترش فولاد نیز در این دیدار خانگی متوقف شد تا برای سومین هفته متوالی، در رسیدن به پیروزی ناکام بماند.

روح‌الله شریفی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به مهرداد بایرامی از تیم صبای قم و به محمد نصرتی از تیم گسترش فولاد کارت زرد نشان داد. او همچنین قاسم دهنوی، هافبک صبا را در دقیقه 3+90 از زمین اخراج کرد.

**سیاه جامگان یک - سپاهان یک

تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و سپاهان اصفهان در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند.

در این دیدار ابتدا حسین بادامکی در دقیقه 45 تیم سیاه‌جامگان را پیش انداخت، اما در ادامه مسعود حسن‌زاده در دقیقه 74 کار را برای سپاهان به تساوی کشید.

با این تساوی تیم سیاه‌جامگان موفق شد با هدایت اکبر میثاقیان به دومین امتیازش دست پیدا کند. این تیم در دیدار هفته گذشته خود نیز موفق شده بود تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند.

**پیکان صفر - پدیده 2

تیم پدیده موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پیکان را شکست دهد. این دومین شکست پیاپی شاگردان مجید جلالی پس از باخت مقابل صنعت نفت آبادان بود.

دریسا دیاراسوبا در دقیقه 24 و محسن یوسفی در دقیقه 56، گل‌های تیم پدیده را در این مسابقه به ثمر رساندند.

رضا ناصحی و مجتبی روشنگر از پدیده با کارت زرد یاسر همرنگ داور این دیدار جریمه شدند.

**فولاد خوزستان صفر - تراکتور سازی صفر

تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در آخرین دیدار هفته از بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:300 امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

در این دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان با ترکیب احسان مرادیان، ساسان انصاری، ایوب والی، عبدالله کرمی، بختیار رحمانی، حمیدبوحمدان، اسماعیل شریفات، سینا مریدی، احمد عبدالله زاده، بهرام رشید فرخی و یوسف وکیا به مصاف تراکتورسازی رفت. محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، کرار جاسم و فرزاد حاتمی نیز 11 بازیکن تراکتورسازان در این دیدار بودند.

با این تساوی تراکتورسازی با 46 امتیاز در فاصله 10 امتیازی نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم باقی ماند و فولاد نیز با 30 امتیاز در رتبه دهم است.

رضا کرمانشاهی داور این دیدار به حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، سینا مریدی و یوسف وکیا از فولاد خوزستان و  سعید آقایی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. مهدی کیانی نیز با دریافت دو کارت زرد در دقیقه 75 از زمین بازی اخراج شد.

**جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و چهارم

جدول لیگ

جدول بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر

جدول بازی ها

دیدگاه تان را بنویسید