اعلام برنامه تیم ملی برای دیدار با قطر و چین

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز ۲۶ اسفند در تهران برپا می‌شود و این تیم دو روز بعد با عراق دیدار می‌کند و همان شب برای دیدار با قطر راهی دوحه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران از چند روز دیگر آماده دو دیدار حساس با تیم‌های ملی قطر و چین در دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی روسیه می‌شود و کادر فنی تیم ملی و اعضای فدراسیون فوتبال برنامه‌ای را برای آماده‌سازی بهتر شاگردان کی‌روش در نظر گرفته‌اند.

تیم ملی فوتبال از روز ۲۶ اسفند و همزمان با اتمام بازی‌های نمایندگان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا، ارودی خود را برپا خواهد کرد و بعد از دو روز مقابل تیم ملی عراق صف‌آرایی می کند تا دیدار دوستانه ای را با عراقی ها برگزار کند. با توجه به حساسیت دیدار دو تیم در این مرحله و توافق دو طرف، این دیدار پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و امکان تصویربرداری و حضور هواداران و اهالی رسانه در این دیدار وجود ندارد.

بعد از برگزاری بازی با عراق، کاروان تیم ملی بلافاصله با پرواز چارتر راهی قطر می شود تا روز سوم فروردین با تیم ملی این کشور دیدار کند. پس از این دیدار هم ملی پوشان به تهران باز می گردند و روز هشتم فروردین با چین در ورزشگاه آزادی دیدار می کنند.

تیم ملی ایران در دور رفت  مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل ۴+ در صدر جدول گروه A قرار گرفت و بعد از ایران کره جنوبی و ازبکستان به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز رده های دوم و سوم را کسب کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید