مربیان لیگ برتری بعد از بازی تیم هایشان چه گفتند؟

از رضایت فرکی و مرفاوی تا کنایه های کریمی به داوری

بعد از پایان بازی های روز سوم لیگ برتر فوتبال مربیان لیگ برتری از بازی های این روز گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در انتهای روز سوم هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال پدیده مشهد با سه گل صنعت نفت آبادان را شسکت داد و دو تیم سایپا و صبای قم هم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

دیدار تیم‌های سایپا و صبای قم از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه، سایپا با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و صبا هم با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

*سایپا صفر - صبا صفر

مرفاوی: برای کسب امتیاز در زمین حاضر شدیم

صمد مرفاوی پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: بازی سخت و مهمی را مقابل سایپا برگزار کردیم. در این دیدار سایپا به دنبال پیروزی بود و می‌خواست هر سه امتیاز بازی را بگیرد اما ما هم برای کسب سه امتیاز به تهران آمده بودیم. با این حال نتوانستیم آنطور که باید و شاید بازی کنیم و ناهماهنگی‌هایی در خطوط تیم ما وجود داشت. سایپا در میانه زمین خوب توپ‌گیری کرد اما نتوانست دروازه ما را باز کند. در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و بازی به تعادل رسید. نمی‌گویم ما بهتر از حریف بودیم اما توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی صبا درباره اینکه آیا قاسم دهنوی از تعویضش در این دیدار ناراحت شد، گفت: او ناراحت نشد چراکه می‌دانست امروز روز خوبش نیست. ما هیچ مشکلی نداریم و به همدیگر احترام می‌گذاریم.

فرکی: از نتیجه نه اما از بازیکنانم راضی هستم

حسین فرکی پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: در ابتدا جا دارد به اهالی خوزستان درگذشت آقای نواصرزاده را تسلیت بگویم. دیدار مقابل صبا، بازی سختی برای ما بود. با توجه به اینکه در بازی رفت سه امتیاز را در خانه صبا از دست داده بودیم به سه امتیاز بازی امروز نیاز داشتیم.

وی افزود: از عملکرد تیمم راضی هستم. دو بازیکن ما محروم و دو بازیکن دیگرمان آسیب دیده بودند، به همین خاطر با پنج تغییر وارد زمین شدیم. امیدوارم مصدومان هرچه زودتر به ما ملحق شوند. صبا امروز بازی بسته‌ای انجام داد و آنها هم به دنبال سه امتیاز بودند. در نیمه نخست متأسفانه سه موقعیت خوب را از دست دادیم. به بچه‌ها توصیه کرده‌ بودیم که با تمرکز بالا به توپ ضربه بزنند، اما این کار را نکردند. در نیمه دوم صبا تا حدودی از لاک دفاعی خارج شد، با این حال ما موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. ما در این بازی مالک توپ بودیم و بازی‌سازی خوبی داشتیم. مصمم بودیم که پیروز مسابقه شویم، اما این اتفاق نیفتاد. دلیل آن مشکلاتی بود که داشتیم و نیز غیبت پنج بازیکن اصلی. بازیکنان جایگزین آنها خوب بازی کردند، اما متأسفانه سه امتیاز را نگرفتیم و به یک امتیاز قناعت کردیم. 

فرکی در خصوص تعویض‌های خود و اینکه چرا هنوز تیم سایپا تمام‌کننده خوبی ندارد، تصریح کرد: انتظار زیادی از جوانان تیمم ندارم. امیدوارم این بازیکنان در آینده به ما کمک بیشتری کنند، چون می‌توانند با بازی خوب سکوی پرتابی برای خودشان درست کنند. برای مشکل گلزنی‌مان نیز بازیکن خارجی جذب کردیم که مدت زمان زیادی نیست که به جمع ما اضافه شده و کم با ما تمرین کرده است. در دیدار مقابل گسترش فولاد و نیز در همین دیدار او را در دقایق آخر به بازی فرستادیم. ما به خاطر شرایط آب و هوایی در سالن تمرین کردیم و نمی‌توانم انتظار بالایی از او داشته باشم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در آینده به این بازیکن زمان بدهیم تا او از نیروی خود که خیلی خوب ضربه سر می‌زند، استفاده کند. امیدوارم بازیکنان خلاق کنار او بتوانند به خوبی مهاجم ما را تغذیه کنند تا او برای‌مان گلزنی کند. این تعویض‌ها را برای پیروز شدن انجام دادیم. ما به دیدارهای بعدی بیشتر فکر می‌کنیم تا امتیازات بهتری کسب کنیم، چون دیدارهای سختی پیش‌رو داریم. باید به خوبی قدر موقعیت‌هایی را که برای ما ایجاد می‌شود، بدانیم که این مهم امروز محقق نشد.

*صنعت نفت آبادان صفر - پدیده مشهد 3

مهاجری: با یک برد و باخت نه به عرش می‌رسیم و نه به فرش

رضا مهاجری پس از پیروزی 3 بر صفر پدیده مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: خدا به ما نگاه کرد. فوتبال ادامه دارد. با یک برد و باخت نه به عرش می‌رسیم و نه به فرش. امیدواریم در ادامه هم به این روند خودمان ادامه بدهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشحالیم که این برد شیرین را به دست آوردیم. البته باید بگویم تیم نفت آبادان هم صاحب فرصت‌هایی شد که نتوانست از آنها استفاده کند.

کریمی: داور شیرازه تیم ما را از هم پاشید

فیروز کریمی پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پدیده در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از ثانیه اول که قرعه کشی کردیم در جهت موافق باد قرار گرفتیم و آن‌ها از ضربات راه دور استفاده کردند که یکی از آن‌ها به سر عبدالله زاده برخورد کرد و به گل اول پدیده تبدیل شد. گل دوم هم زمانی که ضربه کاشته برای پدیده اعلام شد بعد از گذشت هفت هشت ثانیه پنالتی برای آن‌ها اعلام شد که همین مسئله باعث شد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه با بیان اینکه ۸-۷ بازیکنش مانند رضا نوروزی و کیم را برای این دیدار در اختیار نداشته است، گفت: ما با استفاده از نیروهای جوان‌مان، حسین و محمد را در دفاع میانی استفاده کردیم. محمد هم پس از گذشت ۳۰ دقیقه اشاره کرد که دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کمبود بازیکن، کم آوردن بازیکنان درون زمین و از هم پاشیدن شیرازه تیم‌مان به خاطر عقب افتادن باعث شد که ما شکست بخوریم ولی با همه این اوصاف ما زمان را در اختیار داشتیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید