هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

شکست سنگین نفت آبادان مقابل پدیده و تساوی فانوس به دست ها!

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار در آبادان و تهران ادامه پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، در ادامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پدیده مشهد در آبادان با سه گل مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و دیدار دو تیم سایپا و صبای قم هم بدون گل به پایان رسید.

**صنعت نفت آبادان صفر - پدیده مشهد 3

مشهدی ها موفق شدند با ارائه یک بازی هجومی تا پیش از پایان نیمه اول بازی را با دو گل به سود خود کنند.

شاگردان فیروز کریمی که دور برگشت دیدارهای لیگ را به خوبی آغاز کرده بودند در یکی دو دیدار اخیر موفق نشدند نتایج درخور توجهی به دست بیاورند، آنها در این بازی از شاگردان مهاجری پذیرایی خواهند کرد.

صنعت نفت 0 – پدیده 1(دقیقه 26، اکبر ایمانی) : مشهدی ها که در دقایقمیانی نیمه اول فشار زیادی روی دروازه میزبان خود وارد کرده بودند بالاخره توانستند در این دقیقه به گل برسند، اکبر ایمانی از پشت محوطه جریمه موفق شد با شوتی زیبا دروازه صنعت نفتی ها را باز کند. 

صنعت نفت 0 – پدیده 2(دقیقه 36، حمزه خذیراوی) : اعلام یک ضربه پنالتی به سود پدیده ای ها دومین گل را برای این به همراه داشت، حمزه خذیراوی توانست این توپ را برخلاف حرکت دروازه بان به گل دوم مشهدی ها تبدیل کرد.

صنعت نفت 0 – پدیده 3 (دقیقه65، اکبر ایمانی) : یک شوت دیدنی از فاصله ای دور سومین گل مشهدی ها را به همراه داشت، ضربه زیبای ایمانی در این دقیقه گل سوم پدیده را رقم زد.

**سایپا صفر - صبای قم صفر

حسین فرکی و شاگردانش برای بازگشت به روند پیروزی‌های نیم‌فصل دوم برابر صبایی قرار گرفتند که با دو پیروزی به استقبال این مسابقه آمده است.

صبای قم هم که با آغاز نیم فصل دوم توانسته بود نتایج خوبی را به دست بیاورد در این دیدار نتوانست روند خوب خود را ادامه دهد.

در ادامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا سیاه جامگان در مشهد میزبان تراکتورسازی رده دومی است و در تبریز هم ماشین سازی تبریز به مصاف نفت تهران می رود. این دو دیدار به دلیل بارش سنگین برف لغو شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید