نمایشگاه خودروی تهران

خودروهای ساینا و سایپا 212 اتوماتیک‌ می‌شوند

به نظر می رسد در حالی که ساینا و سایپا 212 اوتوماتیک می شوند، تیبا همچنان دستی باقی می ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی جمالی مدیرعامل شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو تهران گفت:‌ «خوشبختانه بعد از یازده سال، این نمایشگاه برگزار شده است تا فرصت مناسبی برای عرضه‌ی محصولات به وجود آید. امیدواریم زیرساخت‌های لازم برای نمایشگاه فراهم شود تا بتوانیم شاهد برگزاری نمایشگاه‌های بهتر باشیم.»

جمالی افزود: «گروه خودروسازی سایپا با محصولات مشترک خودش با شرکت‌های سیتروئن، چانگان و برلیانس در  نمایشگاه حاضر شده است. امیدوارم این محصولات مورد ارزیابی مردم قرار بگیرد و ایده‌های جدیدی به گروه سایپا برای عرضه‌ی محصولات جدید ارائه دهند.»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد:‌ «اعتقاد گروه خودروسازی سایپا این است که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات شرکت‌های خودروسازی و تولیدی است. ما در گروه خودروسازی سایپا بخش بزرگی را به تحقیق و توسعه محصولات  جدید تخصیص داده‌ایم و امیدوارم با این اقدامات و مگاپلتفرم جدیدمان بتوانیم در کیفیت محصول، به‌روزرسانی محصول و ارائه محصول جدید موفق باشیم.»

جمالی در پاسخ به سؤال خبرنگار زومیت که «چرا ساینا اتوماتیک در این نمایشگاه عرضه نشد و زمان عرضه‌ی آن کی خواهد بود؟» گفت: «ما به دلیل رویکرد صادراتی که در گروه سایپا طراحی کردیم، علاقه‌مند بودیم برای اولین بار محصول ساینا اتوماتیک را در بازار صادراتی رونمایی کنیم. به همین خاطر هفته‌ی گذشته محصول ساینا اتوماتیک را در عراق رونمایی کردیم و به‌زودی عرضه‌ی داخلی این محصول را شروع خواهیم کرد.»

مدیرعامل سایپا به سؤال دیگر خبرنگار زومیت مبنی بر ارائه‌ی جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک روی محصولاتی تیبا، پاسخ داد:‌ «برنامه‌ای برای اتوماتیک کردن تیبا نداریم. اما این جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک روی ساینا و محصول جدید ۲۱۲۲ عرضه خواهد شد.»

جمالی به خبرنگار زومیت گفت: «محصول SP100 تا پایان سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید