رقیب جدی بهداد سلیمی پس از ۸ سال وارد میدان شد

رقیب جدی بهداد سلیمی پس از 8 سال وارد میدان شد/ علی‌حسینی در گفتگو با جی پلاس: بعد از 8 سال آمده ام تا روزهای خوبم را تکرار کنم/ امیدوارم به تیم ملی دعوتم کنند

وزنه بردار فوق سنگین ایران با انگیزه فراوان تمریناتش را از سر گرفته است و امیدوار است بتواند در مسابقات جهانی وزنه‌های خوبی را برای کشورش بالا ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ سعید علی حسینی وزنه بردار ملی پوش ایران، صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات وزنه برداری آسیا در رده نوجوانان و رکورددار وزن 105+ کیلوگرم جهان در رده جوانان است. او در سال 2009 به این دلیل که برای دومین بار تست دوپینگش مثبت اعلام شده بود، با محرومیت 12 ساله مواجه شد! او که حتی رکورد بهداد سلیمی را هم در آن زمان زده بود و جدی ترین رقیبت این قهرمان بود، سرنوشت تلخ محتوم شده ای پیدا کرد اما اکنون با تغییرات قوانین، مدت محرومیتش به هشت سال کاهش یافت و او در خرادماه می‌تواند به میادین وزنه برداری بازگردد.

علی‌حسینی پس از هشت سال محرومیت با انگیزه فراوان در حال تمرین و آماده سازی خود برای حضور در مسابقات جهانی 2017 آمریکا است و می‌خواهد دوباره با حداکثر توان به دنیای وزنه برداری بازگردد. سرمربی تیم ملی وزنه برداری نیز بعد از اتمام دوره قانونی محرومیت اش او را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

سعید علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره آخرین شرایط جسمانی و آمادگی اش، اظهار کرد: خداراشکر تمریناتم را به طور منظم دنبال می‌کنم و تمام تلاش و سعی خود را می‌کنم تا بدنم به آمادگی کامل برسد.  همین‌که بعد از هشت سال تمریناتم را آغاز کردم یعنی اینکه انگیزه کافی را دارم اما اینکه چقدر بتوانم خوب باشم و بهتر ظاهر شوم، بستگی به نوع تمریناتم و آمادگی بدنی‌ام دارد.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران درباره حضورش در مسابقات جهانی 2017 آمریکا نیز به جی پلاس گفت: انشاءالله اگر بدنم در آمادگی کامل قرار داشت و شرایطم خوب بود، قطعا یکی از برنامه‌هایم حضور در مسابقات جهانی 2017 است. البته باید مورد تایید سرمربی تیم ملی نیز قرار بگیرم.

سعید علی حسینی

 

علی حسینی در مورد اهداف و مسابقات آتی خود نیز بیان کرد: باید آرام آرام پیش رفت. اولین هدفم حضور در مسابقات جهانی آمریکا است. تمام سعی و تلاشم را هم خواهم کرد تا وزنه های خوبی را در این مسابقات برای کشورم بالا ببرم. می‌خواهم روزهای خوبی وزنه برداری ام را تکرار کنم و در این مسابقات خوب ظاهر شوم تا نماینده شایسته ای برای کشورم ایران باشم. بعد از آن می‌توان برای آینده هدف‌گذاری کرد.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران  درباره قرار گرفتنش در کنار اردوی تیم ملی ایران نیز به جی پلاس گفت: اکنون به دلیل مشکلات محرومیتی که داشتم نامم در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی نیست. من از خردادماه سال آینده می‌توانم در کنار سایر وزنه‌برداران ملی‌پوش قرار بگیریم. البته این ها بستگی به این دارد که مورد تایید فدراسیون و سرمربی تیم ملی قرار بگیرم. باید رکوردهایم به اندازه ای باشد که به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاه تان را بنویسید