تایید رسمی ابعاد صفحه نمایش و ظرفیت باتری گلکسی S8

پس از ناکامی در تولید گلکسی نوت ۷، این بار سامسونگ تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که گلکسی S8 را به عنوان محصولی همه چیز تمام و بی‌نقص به همه معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اگر شما هم پیگیر خبرهای مربوط به پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی S8، باشید مطمئنا اطلاع دارید که این گوشی در دو نسخه و با صفه نمایش‌هایی با اندازه متفاوت تولید می‌شود که هر دو خمیده‌اند.

براساس اعلام خبرگزاری NEWS1 کره جنوبی، یکی از مسئولین رسمی سامسونگ که البته نام و مقامش افشا نشده است، تایید کرد که گلکسی S8 در دو نسخه با صفحه نمایش‌های خمیده ۵.۸ اینچی به عنوان مدل استاندارد و ۶.۲  اینچی تولید می‌شود که در شایعات از آن به عنوان S8 پلاس یاد می‌شود.

همچنین اعلام شد که در مدل ۵.۸ اینچی از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و در مدل ۶.۲ اینچی از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد شد. سامسونگ این تصمیم را درباره تولید گلکسی S7 هم اجرا کرد و برای نسخه فلت این گوشی با صفحه ۵.۱ اینچی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر و برای نسخه اج از باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری استفاده کرده بود.

البته، پیش از این هم شایعات از وجود چنین مشخصاتی حکایت می‌کردند، اما حالا با تایید یکی از مقامات سامسونگ تا حد بیشتری رنگ واقعیت به خود گرفتند. اما با این وجود، همچنان باید منتظر معرفی رسمی این گوشی از سوی سامسونگ باشیم که زمان احتمالی آن، روز ۲۹ مارس اعلام شده است.

منبع: جی اس ام 

دیدگاه تان را بنویسید