وزیر ورزش و جوانان: در ده ماهه امسال ۸۰۰ هزار وام ازدواج پرداخت شد

وزیر ورزش و جوانان در همدان گفت: در ده ماهه امسال 800 هزار وام ازدواج پرداخت شده و امیدواریم این تسهیلات تا پایان سال به بیش از یک میلیون وام برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی فر، که در نشست با هیات های ورزشی و سمن های حوزه ورزش و جوانان استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در شرایط فعلی زوج های جوان نیازمند راهنمایی مراکز مشاوره ای قبل از ازدواج هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با همکاری نهادهای قانونگذار حضور در مراکز مشاوره ازدواج را الزامی کنیم.

سلطانی فر، با اشاره به اینکه مشارکت مردم تنها حضور در راهپیمایی و انتخابات نیست، تصریح کرد: یکی از مهمترین سازو کارها برای اینکه مشارکت مردم و جوانان در امور توسعه محقق شود، حضور در سازمان های مردم نهاد است.

وزیر ورزش و جوانان، در ادامه گفت: فرایند انتقال قدرت از یک نسل به نسل دیگر باید به گونه ای باشد که ارزش ها و فرهنگ و دستاوردهای نظام منتقل شود.

وی افزود: تفویض اختیارات بیشتر، از مرکز به شهرستانها و تفویض وظایف به سازمان های مردم نهاد دو رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است.

سلطانی فر، با بیان اینکه در برنامه ششم، سالانه بیش از هزار میلیارد تومان اعتباربرای وزارتخانه ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: اشتغال، ازدواج ، تحصیل، مسکن و پر کردن اوقات فراغت 5 مشکل جوانان ما است که ابزار حل آنها در اختیار وزارتخانه ما به صورت کامل نیست و باید با هماهنگی همه دستگاهها این مشکلات را حل کرد.

وی عنوان کرد: باورم این است که کل مجموعه وزارتخانه حتی بخش ورزش آن نیز باید برای حل مشکلات جوانان گام بردارند.

وزیر ورزش و جوانان در آخر گفت: استان همدان، مشاهیر، بزرگان و شهدای بزرگی دارد اما جای شهید حاج حسین همدانی و مرحوم بهنامجو (شهردار اسبق همدان) در این جمع خالی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید