حضور قطعی ۴ بازیگر در فیلم جدید مهرجویی

زوج سالار عقیلی و امیر تتلو در "سنتوری2" از زبان محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا از احتمال زیاد حضور زوج سالار عقیلی و امیر تتلو در "سنتوری 2" خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس؛ محمدرضا شریفی نیا یکی از عوامل سازنده فیلم "سنتوری 2" به کارگردانی داریوش مهرجویی درباره آخرین وضعیت ساخت این اثر اظهار کرد: در حال حاضر شعرها و موسیقی های این فیلم در حال ساخت است که بخشی از آنها آماده شده اند. همچنین درباره حضور عوامل مختلف در این فیلم مرحله مقدماتی را پشت سر می گذاریم و فیلمبرداری کار هم در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

** حضور چاووشی در "سنتوری 2" قطعی نیست

در شرایطی که پیش از این عنوان می شد حضور محسن چاووشی خواننده فیلم سنتوری، در سنتوری 2 نیز قطعی شده اما شریفی نیا با تاکید بر اینکه خوانندگان این فیلم هنوز انتخاب نشده اند، گفت: موضوع و نوع کار در سنتوری2 با سنتوری قبلی، متفاوت است و در اینجا ما تقابل و زندگی دو خواننده سنتی و پاپ و به نوعی رپ خوان را با هم داریم. هنوز حضور هیچ خواننده ای در این فیلم حتی محسن چاوشی قطعی نشده است.

**  زوج سالار عقیلی و امیر تتلو؟!

به گزارش جی پلاس، مسئول انتخاب عوامل "سنتوری 2" مدعی ابراز علاقه خوانندگان برجسته کشور از جمله سالار عقیلی، محسن چاووشی و حتی امیر تتلو برای حضور در این فیلم شد و افزود: خوانندگان بسیاری برای حضور در فیلم داریوش مهرجویی ابراز تمایل کرده اند. سالار عقیلی هم یکی از آنهاست. ممکن است خواننده رپ خوان فیلم هم امیر تتلو باشد چون اتفاقا مهرجویی هم خیلی او را دوست دارد. ما گزینه ها مختلفی داریم که نهایتا از میان آنها دو خواننده نهایی انتخاب می شوند.

** بهران رادان، لیلا حاتمی و حامد بهداد در " سنتوری 2"

شریفی نیا با بیان اینکه امیدوار است "سنتوری 2" در جشنواره سی و ششم (سال آینده) به نمایش درآید، درباره بازیگرانی که حضورشان در این فیلم قطعی شده نیز اظهار کرد: در حال حاضر تنها حضور بهرام رادان، حامد بهداد، لیلا حاتمی و بیتا فرهی در "سنتوری 2" قطعی شده و برای انتخاب سایر عوامل مشغول کار هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید