اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت آلبوم برای تصاویر

اینستاگرام به سرعت در حال افزودن قابلیت های جدید و کاربردی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گاهی اوقات هنگام یک اتفاق ویژه یا یک سفر شما عکس‌های خوب زیادی ثبت می‌کنید و این کار انتخاب یکی از آن‌ها را برای انتشار در اینستاگرام تبدیل به تصمیم بسیار سختی می‌کند. از طرفی دوست ندارید که با انتشار پشت سر هم عکس‌هایی با موضوع یکسان مخاطبان و دنبال کنندگان خود را آزار دهید (البته بعضی کاربران دوست دارند مخاطبان خود را با این کار آزار دهند).

اگر تبلیغات چرخ و فلکی را دیده باشید که در یک مکان مشخص می‌شود با حرکت انگشت بین عکس‌های مختلف جابجا شد احتمالا با راه‌حل اینستاگرام برای حل مشکل بالا آشنا هستید. قابلیت انتشار یک آلبوم پر از عکس‌های مختلف در قالب یک عکس واحد با قابلیت جابجایی بین آن‌ها احتمالا به‌زودی برای تمام کاربران در دسترس قرار بگیرد.

طبق آخرین نسخه آزمایشی که برای بعضی از کاربران اندرویدی منتشر شده است، گزینه‌ای به نام انتشار به شکل آلبوم (Album-Posting) به اینستاگرام اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد هنگام انتشار، بیش از یک عکس را از گالری تصاویر خود انتخاب کنند. این مطلب ابتدا توسط اعضای Droid Life مطرح و سپس توسط The Verge و دیگر استفاده کنندگان سطح بالای نسخه آزمایشی تایید شد.

سایت Droid Life می‌گوید که کاربران می‌توانند تا ۱۰ عکس را با فیلترها و ویرایش‌های متفاوت انتخاب و سپس تمام آن‌ها را در کنار هم به شکل یک آلبوم منتشر کنند. اتفاقی که می‌تواند باعث یک تغییر بزرگ برای اینستاگرام از ابتدا تا کنون بشود.

اینستاگرام مشابه این قابلیت را در ماه مارس ۲۰۱۵ برای شرکت‌ها و نمایش تبلیغاتشان منتشر کرده بود تا بتوانند عکس‌های تبلیغاتی خود را به شکل بهتری نمایش دهند. درباره زمان عرضه این قابلیت هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست و کسانی که آن را بررسی کردند از عملکرد پر از خطا و آماده نبودن آن برای انتشار عمومی خبر می‌دهند. اما دیر یا زود باید منتظر این قابلیت جذاب در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام باشیم.

منبع: جی اس ام 

دیدگاه تان را بنویسید