استاد کشاورز: 30 سال است خبری از تئاتر ندارم!/ امیدوارم تئاتری که گذشتگان برایش زحمت کشیدند، زنده بماند

استاد محمدعلی کشاورز با بیان اینکه 30 سال است که از تئاتر کشور خبری ندارد، گفت: امیدوارم تئاتری که بزرگان در گذشته زحمات زیادی برای آن کشیده اند، موفق و زنده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس؛ استاد محمد علی کشاورز ، بازیگر پیشکسوت تئاتر ، سینما و تلویزیون ، در پاسخ به خبرنگار تئاتر فستیوال در مورد خاطراتش از جشنواره تئاتر فجر گفت: به علت مشکلی که برای پایم در سال ها قبل پیش آمد ، سی سال است که خبری از ماجراهای تئاتری ندارم  و نمی دانم بر تئاتر چه گذشته است.

استاد کشاورز درباره ی دورانی که خود بر صحنه ی تئاتر آثار ماندگاری چون ” مرده های بی کفن و دفن “ و “ بازی استریندبرگ ” را ایفا کرده نیز عنوان کرد: در دوره ای که من تئاتر کار می کردم ، با افراد کارکرده ی بسیار خوبی مثل مرحوم حمید سمندریان ، آقای علی نصیریان ، آقای عزت الله انتظامی و آقای داوود رشیدی آثار زیادی را اجرا کرده ایم که اغلب مرحوم سمندریان کارگردان بود و ما بازی می کردیم . خدا او را رحمت کند. جوان های هنرجوی ما باید شرافت، نجابت و انسانیت را از امثال آقای حمید سمندریان یاد بگیرند و امیدوارم خداوند به علی نصیریان طول عمر بدهد .

وی با ابراز امیدواری برای اهالی تئاتر اذعان داشت: امیدوارم در راه تئاتری که گذشتگان زحمت بسیاری برای آن کشیده اند تا به اینجا رسیده است ، همه جوان هایی که کار ، کوشش و تلاش می کنند ، موفق و زنده باشند .  نقد های زیبا بنویسید تا من که نمی توانم از خانه برای دیدن آثار بروم، حداقل آن ها را بخوانم.

استاد محمد علی کشاورز در پایان گفت: امیدوارم که شما جوان ها در راه اعتلای تئاتر این مملکت موفق و پیروز باشید .

منبع: تئاتر فستیوال

دیدگاه تان را بنویسید