گوشی دیگر نوکیا با صفحه نمایش 5.2 اینچی؛ Nokia Heart

نوکیا تصمیم دارد دست پر به MWC 2017 بیاید و به نظر می رسد گوشی ارزان قیمت دیگری با نام Nokia Heart، یکی از اسمارت فون های این شرکت در کنگره موبایل بارسلون است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند هفته پیش در خبرها خواندیم که ممکن است در سال جاری شاهد معرفی 7 گوشی جدید نوکیا باشیم؛ گوشی‌هایی که هم شامل رده‌بالا هم هستند و هم رده‌پایین‌ها. پس از شنیدن خبر مربوط به استفاده از تراشه اسنپدراگون 835 در یکی از گوشی‌های جدید و رده‌بالای نوکیا، اکنون نوبت گوشی دیگری از این شرکت رسیده است؛ گوشی هوشمندی پایین‌رده با نام Nokia Heart. البته مشخص نیست که Heart نام نهایی گوشی باشد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده می‌دانیم که این گوشی اندروید 7 را روی خود دارد؛ درست مثل نوکیا 6 که چندی پیش در چین رونمایی شد. یکی دیگر از شباهت‌های این دو گوشی تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 430 کوالکام است؛ تراشه‌ای که روی گوشی ارزان‌قیمت و جدید نوکیا نیز دیده شده است.Heart نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن 720p دارد و از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی  12 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی7 مگاپیکسلی نیز در جلو گوشی قرار گرفته است(دوربین‌هایی که عدد مگاپیکسل اصلی آنها در واقع 13 و 88 مگاپیکسل است).

HMD Global که اکنون تولیدکننده گوشی‌های جدید نوکیا است تصمیم دارد نسل جدید گوشی‌های اندرویدی نوکیا را در MWC 2017 در ماه فوریه رونمایی کند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا Nokia Heart نیز در میان این گوشی‌ها جای دارد یا خیر.

منبع: جی اس ام 

دیدگاه تان را بنویسید