سامسونگ همراه با گلکسی اس 8 یک هدفون بی‌سیم معرفی می‌کند

جدیدترین شایعه در مورد Galaxy S8 از معرفی یک هدفون بی‌سیم همراه با آن خبر می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گلکسی اس 8 سامسونگ جک 3.5 میلی‌متری صدا خواهد داشت یا نه؟ پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که می‌گفت سامسونگ به پیروی از اپل در  پرچم‌دار بعدی‌اش جک هدفون را حذف می‌کند. حال خبری منتشر شده است که به گونه‌ای شایعه قبلی را تایید می‌کند.

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد همراه با گلکسی اس8 از یک هدفون توگوشی بی‌سیم رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که این هدفون در بسته‌بندی گلکسی اس8 وجود خواهد داشت یا جداگانه به فروش می‌رسد. همچنین براساس این شایعه معلوم نیست که این هدفون کاملا بی‌سیم است، مانند سامسونگ گیر آیکون ایکس یا ایرپاد اپل، یا خیر. به‌هرحال ادعا شده است که سامسونگ به شدت تمایل دارد با ارائه یک محصول به رقابت با ایرپاد جدید اپل برود.

ممکن است تکنولوژی‌های شرکت Herman در داخل این هدفون به کار رفته باشد؛ شرکتی که سامسونگ اخیرا آن را با 8 میلیارد دلار خریداری کرده است. با این حال احتمال این اتفاق چندان زیاد نیست، زیرا مدت زیادی نیست که سامسونگ این شرکت را خریده و احتمالا پیش از خرید این شرکت کار روی هدفون بی‌سیم جدیدش را آغاز کرده بوده است.

همان‌طور که گفتیم، این شایعه مستقیما شایعه حذف درگاه هدفون را از پرچم‌دار بعدی سامسونگ تایید نمی‌کند، اما ممکن است یک بار دیگر سامسونگ به پیروی از اپل برای اینکه حذف درگاه هدفون را برای کاربرانش آسان‌تر کند از یک جایگزین مانند ایرپاد رونمایی کند.

 

منبع: جی اس ام

دیدگاه تان را بنویسید