گزارش جی پلاس: 6 بازی جذاب موبایلی که قیمت آنها کم شده است + لینک دانلود

برخی بازی های موبایلی به دلیل هزینه بالای تولید و همچنین سطح بالایی که دارند، در اپ استور و گوگل پلی با قیمت های بالا در دسترس قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، توسعه دهنده های بازی های موبایلی هم روز های ابتدایی سال نو میلادی تخفیف های ویژه ای روی بازی ها قرار می دهند تا دانلود و نصب آنها با قیمتی کمتر ممکن شود. در همین راستا در این گزارش قصد داریم بهترین بازی هایی را که هم اکنون قیمت آنها با تخفیف ویژه سال نو میلادی همراه شده معرفی کنیم. با جی پلاس همراه باشید.

 

This War of Mine

یان بازی که قیمت اصلی اش 15 دلار است اکنون با دلار قابل نصب است. یک بازی ماجراجویانه و پادگانی چالش های زیادی را در مقاله راه تان قرار می دهد تا جایی که به عنوان یکی از سخت ترین بازی های تفنگی موبایل شناخته می شود. جنبه دیگر این بازی اما نشان دادن این است که جنگ چگونه بر زندگی انسان های عادی تاثیر منفی می گذارد. وظیفه گیمر این است که بازماندگان یک شهر جنگ زده را نجات داده و به انها کمک کند.

لینک دانلود: iOS | Android

The Room Three

 این بازی 4 دلاری که حالا به یک دلار کاهش قیمت یافته نسخه سوم از سری بازی های محبوب اتاق است. این بازی که ژانر پازلی دارد بسیاری را به خود جذب کرده است. نسخه اول این بازی اکنون رایگان بوده و نسخه دوم آن هم 1 دلار قیمت دارد. اگر اهل بازی های پازلی هستید این یکی را از دست ندهید.

لینک دانلود: iOS | Android

Anomaly Defenders

این بازی که در اصل 5 دلار قیمت دارد حالا به یک دلار رسیده است. ژانر این بازی دفاع از برج است. نسخه اول و دوم این بازی توجه زیادی به خود جلب کردند و حالا در نسخه سوم هم باید از برج خود در برابر دشمنانی قدرتنمد دفاع کنید. داستان این بازی سال ها پس از از بین رفتن انسان ها توسط نیروهایی از سیاره دیگر را نشان می دهد و حالا شما می خواهید با این نیروها مقابله کنید.

iOS | Android

Spacecom

این بازی استراتژیک 5 دلاری حالا 1 دلار شده است و یاد گرفتن قواعد آن ساده است. در عین حال آپشن های تاکتیکی این بازی گسترده و گیج کننده هستند. باید در جریان بازی از سفینه های خود برای افزایش نفوذ و در نهایت غلبه بر دشمن فضایی استفاده کنید. ابتدای بازی 3 سفینه دارید و باید از سه سیاره هم دفاع کنید. این بازی هم حالت تک نفره دارد و هم چند نفره. نسخه اندروید این بازی تخفیف نخورده و همان 5 دلار قیمت دارد.

لینک دانلود: iOS

Republique

 

یک بازی جذاب که حالا فقط یک دلار قیمت داشته و ژانر مخفی و جاسوسی دارد. نسخه آی او اس  این بازی اکنون رایگان است اما برای نسخه اندروید باید هنوز یک دلار پرداخت کنید. این بازی سوم شخص کنترل ویژه برای کاربر موبایل دارد و از یم داستان قوی بهره می برد. اگر از بازی های جنگی با سبک رمزآلود و بی سر و صدا لذت می برید، این بازی گزینه خوبی است.

لینک دانلود: Android

Machinarium

این بازی که 5 دلار قیمت داشت حالا برای کاربران آی او اس 3 دلار شده و اندرویدی ها می توانند آن را با یک دلار خریداری کنند. سبک این بازی ملغمه ای است از ماجراجویی و پازل که در آن یک ربات باید جان دوستش را نجات دهد.

لینک دانلود: iOS | Android

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید