نظرمحمدی: پرسپولیس برای "مصلح" درخواست نداده است

سرمربی تیم سپیدرود رشت می‌گوید درصورت ارائه پیشنهاد از طرف پرسپولیس برای جذب شایان مصلح، پای میز مذاکره می‌نشینند. او همچنین به هواداران تیمش قول داد که با حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم به لیگ برتر صعود کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت درباره وضعیت این تیم پس از پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، اظهار کرد: ما در نیم فصل نخست رقابت‌ها مشکلات زیادی مانند آماده سازی دیر هنگام تیم داشتیم که باعث شد نتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم و تمریناتت آماده سازی مناسب داشته باشیم. این مسئله کار را برای کادر فنی و بازیکنان سخت کرده بود.

او ادامه داد: محدودیت دیگری هم که داشتیم مشکلات مالی بود که همه از این مشکلات آگاه هستند. با همه این تفاسیر حمایت و تلاش بازیکنان، کادر فنی و هوادران تیم و کمک‌های مالی حسین هدایتی و میلاد خلیل زاده باعث شد که سپیدرود سربلند باشد و به قهرمانی نیم فصل برسد. بعد از پایان نیم فصل دو، سه روز به بازیکنان استراحت دادیم و از روز شنبه هفته جاری به اردوی کردان کرج آمدیم تا بازیکنان را در شرایط اردو آماده کنیم. دو بازی تدارکاتی هم در انتهای هفته انجام می‌دهیم. شرایط از نظر فنی بسیار خوب است ولی از نظر مالی بازیکنان باید شارژ مالی شوند تا نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنند.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه درباره نامه رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به کاظمی رئیس شورای شهر رشت، خاطرنشان کرد: این نامه برای چند وقت پیش است. با توجه به انصراف مالکان گذشته سپیدرود، رهنما طی یک نامه‌ای باشگاه را به الماس‌خاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان سپرد تا او مسئله واگذاری باشگاه را پیگیری کند.

نظر محمدی درباره اظهارات پورمحسن مالک پیشین این باشگاه که واگذاری سپیدرود را غیرقانونی می‌دانست، اظهار کرد: خود پورمحسن طی نامه‌ای به رهنما گفته که چون نمی‌تواند بدهی‌های گذشته و فعلی باشگاه را پرداخت کند از ادامه تیم‌داری انصراف می‌دهد و چون تیم‌داری به صورت مشروط بوده، اداره کل بصورت یک طرفه قرارداد را فسخ کرده و باشگاه را به هیات فوتبال واگذار کرده است.

او همچنین با ابراز امیدواری نسبت به واگذاری سپیدرود تا آغاز نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول، گفت:  با تلاش‌هایی که نجفی استاندار گیلان، رهنما مدیرکل ورزش و جوانان، الماس خاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان و ثابت قدم شهردار رشت، امیدوارم بتوانیم به جمع بندی برسیم و مشکلات سپیدرود را حل و فصل کنیم. با توجه به اینکه استاندار به این مسئله ورود کرده است، خیلی امیدوار هستم که این مسئله تا نیم فصل حل و فصل شود.

سرمربی سپیدرود رشت افزود: ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین شرایط ممکن را برای سپیدرود رقم بزنیم، پس دوستداران سپیدرود بابت این مسائل نگران نباشند. تنها دغدغه بازیکنان طلب‌های آنها از فصل گذشته و هزینه‌های فصل جاری است. امیدوارم تا روزهای آینده با ورود استاندار به این قضیه، این مشکل هم حل شود.

علی نظرمحمدی در واکنش به شایعات روزهای اخیر مبنی بر علاقه پرسپولیس به جذب شایان مصلح، دفاع چپ سپیدرود، عنوان کرد: قطعا سپیدرود و کادر فنی نیاز مبرم به شایان مصلح دارد. من از سال 93 که مربی داماش بودم از او استفاده کردم و بعد از این که به سپیدرود آمدم او را با خودم به این باشگاه آوردم. تا الان که من با شما صحبت می‌کنم هیچ پیشنهادی در مورد این بازیکن به ما نشده است. اگر این درخواست کتبا انجام گیرد قطعا سر میز مذاکره می‌نشینیم تا بهترین تصمیم را برای باشگاه و شایان مصلح بگیریم.

او در ادامه درباره هدف سپیدرود برای نیم فصل دوم رقابتها گفت: قطعا کار ما در نیم فصل دوم سخت خواهد بود چون تیم‌ها همدیگر را شناخته‌اند و تفکرات کادر فنی و بازیکنان به هم نزدیک شده است. تیم‌هایی هم که از نظر مسائل مالی مشکل ندارند با یارگیری مناسب نیم فصل دوم را با قدرت شروع می‌کنند. درست است که ما محدودیت‌هایی داریم ولی برنامه خودمان را داریم و بازیکنان هم قسم شده‌اند که به عشق مردم گیلان و رشت بتوانند نیم فصل دوم هم برای شهرشان افتخار بیافرینند تا تیم در نیم فصل دوم هم موفق باشد.

سرمربی سپیدرود رشت در پایان بیان کرد: من به هواداران سپیدرود این قول را می‌دهم که نیم فصل دوم را هم با تمام قدرت شروع می‌کنیم و چشم انتظار این هستیم که هواداران سپیدرود مانند نیم فصل اول از ما حمایت کنند. من از مسئولان محترم استان می‌خواهم تا با توجه به شرایط خوبی که سپیدرود و ملوان در جدول رده‌بندی دارند، به این دو تیم نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا با حل مشکلات ملوان و سپیدرود ،سال بعد هر دوی آنها را در لیگ برتر ببینیم تا آرزوی دیرینه مردم گیلان تحقق یابد.

منبع: ایسنا

 

دیدگاه تان را بنویسید