پلیس: جاده چالوس بسته نشده

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، از اعمال محدودیت تردد موقتی در جاده چالوس برای حفظ ایمنی مسافران این محور خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش برف در محور کرج چالوس و انتشار اخباری مبنی بر بسته شدن این محور به دلیل ریزش کوه، گفت: در حال حاضر شاهد بارش‌های مقطعی در این محور هستیم و عوامل مستقر در این محور، با اعمال محدودیت مقطعی تردد خودروها، سعی دارند تا تمهیدات لازم برای ایمنی مسافران این محور را تامین کنند و این محور به هیچ وجه مسدود نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و ارتفاعات استان‌های مازندران و البرز گزارش شده است.

وی گفت: همچنین محورهای سقز بیجار در استان کردستان، گردنه کوهین، آوج و حجیب در استان قزوین، اسدآباد و آوج در همدان بارش برف ادامه دارد و تردد در محورهای زنجان طارم، دندی به ماه‌نشان و دندی به تکاب، گردنه‌های آوج و اسدآباد و اغلب محورهای آذربایجان غربی تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رحمانی با بیان اینکه بارش باران در اغلب محورهای استان‌های اصفهان، ایلام، البرز، کرمانشاه، لرستان، گیلان، کردستان، همدان، قزوین و تهران گزارش شده است، از مسافرانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر دارند، خواست تا حتماً به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید