مدارس این شهرها تعطیل شد (28 فروردین 1403)

به دلیل شرایط جوی و خطر سیل، مدارس چند شهر کشور فردا (28 فروردین 1403) به صورت غیرحضوری کلاس های خود را برگزار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ همه مدارس هرمزگان فردا تعطیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان به ایرنا گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

 

 برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند

مدیریت بحران استانداری فارس به ایسنا گفت: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

 

 مدارس و دانشگاه‌های ۴‌ شهرستان جنوب استان بوشهر غیرحضوری است

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر اعلام کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

 

01

 

02

 

اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان بالاترین سطح هشدار یعنی هشدار قرمز دریایی و بارندگی را صادر کرد

 

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند./ ایرنا

 

تکمیل می شود...

دیدگاه تان را بنویسید