تهران و این استان ها منتظر باد شدید و سرما باشند! (تا 29 فروردین) + نقشه

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد طی ۵ روز آینده در پایتخت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مهر نوشت: بر اساس پیش بینی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا فردا (۲۴ تا ۲۵ فروردین‌) به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و غربی، گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

امروز کاهش نسبی دما و از فردا شب تا سه شنبه روند افزایش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۵ فروردین) در روز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در شب صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر ۱۹ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۲۶ فروردین) صاف، گاهی وزش باد با حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای صفر و ۲ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین با بیشینه دمای ۲۲ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.


نقشه سرما

 

 هوای سرد فعلا ماندگار است

 بامداد فردا سردترین زمان در هفته پیشروی ماست.

کمینه دماهای سرد نسبت به این موقع از سال را تجربه میکنیم.

بالعکس از ظهر فردا روند افزایش دما در شمال غرب و غرب سواحل را خواهیم داشت.

توده هوای سرد بر روی نیمه شرقی کشور تا اواسط هفته آتی ماندگاری خواهد داشت./ کانال هواشناسی

دیدگاه تان را بنویسید