جان‌باختن 549 نفر در تصادفات نوروزی تا 8 فروردین 1403/ پیش‌بینی بار ترافیک سنگین در محورهای شمالی

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: متاسفانه تا ساعت ۸ صبح امروز ۵۴۹ نفر از هموطنان در تصادفات نوروزی جانباخته و ۱۴۶۰۰ نفر مصدوم و مجروح شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس پلیس راهور فراجا از جانباختن ۵۴۹ نفر از هموطنان در تصادفات نوروزی و مصدومیت ۱۴۶۰۰ نفر خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت سفرهای نوروزی اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای شمالی کشور، همچنین آزادراه‌های تهران_ قم _کاشان، تهران_ کرج و قزوین_ زنجان و امام رضا (ع)به صورت پر تردد در جریان است.

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته موج رفت و برگشت در جاده‌ها را به صورت توأمان مواجه بودیم از اعمال محدودیت‌های تردد برای تخلیه بار ترافیکی در چالوس و هراز و انسداد مقطعی در این دو محور در روز گذشته خبر داد.

سردار حسینی افزود: امروز هم پیش بینی می‌شود که در محورهای شمالی ترافیک سنگین و همچنین در سایر محورها نیز با ترافیک مواجه باشیم بنابراین از رانندگان عزیز درخواست می‌کنیم که از عجله و شتاب پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند همچنین از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: متاسفانه تا ساعت ۸ صبح امروز ۵۴۹ نفر از هموطنان در تصادفات نوروزی جانباخته و ۱۴۶۰۰ نفر مصدوم و مجروح شدند.

سردار حسینی با بیان اینکه در طرح نوروزی تا امروز ۳۵۳ میلیون و ۷۴۷ هزار تردد جاده‌ای ثبت شده است خاطرنشان کرد: امسال با کاهش ۴ درصدی سفر به دلیل تقارن عید نوروز با ماه رمضان مواجه بودیم چراکه آمار تردد بعدازظهر نشان می دهد که تعدادی از شهروندان به سفرهای کوتاه درون استانی می روند.

دیدگاه تان را بنویسید