در این منطقه ایران برف یک متری آمد!

معاون اداره هواشناسی از بارش یک متر برف در ارتفاعات مازندران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داد و گفت: بارش برف در آلاشت و کلاردشت نزدیک به یک متر رسید.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران از بارش ۷۰ و ۸۰ سانتی‌متری برف در آلاشت و کلاردشت خبرداد و  اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز دوشنبه ۷ اسفند، ابری و سرد، گاهی با بارندگی، در دامنه‌ها و ارتفاعات مه آلود است و گاهی با بارش برف و از شب با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

وی گفت: در روزهای سه‌شنبه و  چهارشنبه هفته‌ی جاری، آسمان استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و در میان بند و ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به وضع هوای استان در روزهای چهارشنبه شب و پنج‌شنبه پایان هفته گفت: آسمان استان، ابری با بارندگی، در میان‌بند و ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، کاهش نسبی دما و وزش باد، از اواخر پنجشنبه شب از سمت غرب استان با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

اسدی افزود: در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲اسفند، آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید