رگبار باران و باد شدید برای این استان ها، امروز (23 بهمن 1402)

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (دوشنبه ۲۳ بهمن) در چند استان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سازمان هواشناسی از رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید طی امروز (دوشنبه) در نوار جنوبی کشور خبر داد و اعلام کرد که سایر نقاط کشور تا چهارشنبه جوی آرام خواهند داشت.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (دوشنبه ۲۳ بهمن) در جنوب استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می‌شود.

در سایر نقاط کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام خواهیم داشت، اما از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.

روز پنجشنبه ضمن تشدید بارش در غرب سامانه بارشی با حرکت شرق سوی خود جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

روز جمعه بارش در نیمه غربی سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق ادامه خواهد داشت.

وضعیت جوی امروز شهر تهران، صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دمای پایتخت امروز ۱۹ و کمینه دما ۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، تنگه هرمز و دریای عمان در دو روز آینده مواج خواهند بود.

دیدگاه تان را بنویسید