این استان ها فردا منتظر باران باشند + اسامی

طبق پیش بینی هواشناسی، سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سازمان هواشناسی از جو پایدار طی امروز در اغلب مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد که از فردا سامانه بارشی فردا از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه اول بهمن در غالب مناطق کشور به جز مناطق غربی سواحل دریای خزر که شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود، جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد: فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی، افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین پیش‌بینی کرد: سه شنبه با تقویت سامانه بارشی در مناطق ذکر شده بارش تشدید می‌شود و گستره آن مناطقی از مرکز، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران مرکزی و قم را نیز در بر خواهد گرفت.

گزارش سازمان هواشناسی نشان می‌دهد چهارشنبه گستره بارش این سامانه علاوه بر مناطق قبلی به شرق شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور نیز کشیده می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب و غرب، بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در مناطق سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود. بویژه در ارتفاعات البرز بارش برف قابل ملاحظه است.

طبق گزارش هواشناسی، یکشنبه خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۵ و کمینه دما ۵ درجه خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید