چند ویژگی جدید واتس‌اپ برای کانال ها/ امکان ارسال پیام صوتی و نظرسنجی + عکس

اکنون کانال‌ها در واتس اپ می‌توانند تا حداکثر 16 ادمین داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  واتس‌اپ از سال جاری امکان ساخت کانال را برای کاربران خود فراهم کرده است. حالا این شرکت ویژگی‌های جدیدی را برای کانال‌ها معرفی کرده که احتمالاً بزرگ‌ترین مورد آن‌ها امکان ارسال پیام‌های صوتی باشد.

ادمین کانال‌ها اکنون می‌توانند برای اعضای کانال خود پیام‌های صوتی ارسال کنند. متا اعلام کرده که Bad Bunny، رپر پورتوریکویی به‌عنوان اولین فرد مشهور این ویژگی را آزمایش کرده است و امروز تمام کاربران به آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

قابلیت امکان پیام‌های صوتی در کانال‌ها یکی از ویژگی‌های محبوب جدید واتس‌ا‌پ محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد راحت‌تر و بدون نیاز به تایپ‌کردن، پیام خود را ارسال کنند. براساس گزارش‌های موجود، کاربران واتس‌‌اپ روزانه 7 میلیارد پیام صوتی از طریق این برنامه برای یکدیگر ارسال می‌کنند، بنابراین اضافه‌کردن این ویژگی به کانال‌های واتس‌اپ تصمیم منطقی و قابل انتظاری بوده است.

 

whatsapp-910x600

 

سایر قابلیت‌های جدید کانال‌های واتس‌اپ

علاوه بر امکان ارسال پیام‌های صوتی، ادمین‌ها همچنین اکنون می‌توانند در کانال‌های خود نظرسنجی برگزار کنند و کاربران به آن پاسخ دهند. به‌علاوه، واتس‌‌اپ اکنون به کانال‌ها اجازه می‌دهد تا حداکثر 16 ادمین داشته باشند.

در مورد کاربران نیز آن‌ها اکنون می‌توانند به‌روزرسانی یک کانال را به‌عنوان استاتوس خود به اشتراک بگذارند. با توجه به اینکه امکان اشتراک‌گذاری یادداشت‌های صوتی به‌عنوان استاتوس واتس‌اپ وجود دارد، احتمالاً کاربران در صورت تمایل قادر خواهند بود تا پیام‌های صوتی کانال‌ها را نیز در استاتوس خود به اشتراک بگذارند. تمام این ویژگی‌ها هم‌اکنون در دسترس تمام کاربران سراسر جهان واتس‌اپ قرار گرفته‌اند.


منبع: دیجیاتو 

دیدگاه تان را بنویسید