مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی:

در همه جایگاه‌های سوخت کشور سوختگیری انجام می‌شود/ از کارت سوخت در 40 درصد جایگاه‌ها استفاده می شود

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: تمام تلاش این بود که به سرعت بتوانیم بحث سوخت رسانی انجام شود که دیروز این اتفاق دیروز رخ داد و در مرحله دوم استفاده از کارت‌های سوخت بود که سعی می‌کنیم تا آخر وقت امروز همه جایگاه‌های سوخت قابلیت استفاده از کارت سوخت را داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام اینکه در همه جایگاه‌های سوخت کشور سوختگیری انجام می‌شود، گفت: تا پایان امروز استفاده از کارت سوخت در همه جایگاه‌ها عملیاتی می‌شود.

جعفر سالاری نسب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور، اظهار کرد: در مرحله اول توانستیم همه جایگاه سوخت سطح کشور که دچار اختلال شده بودند را به صورت دستی عملیاتی و فعال کنیم تا سوخت رسانی انجام شود.

وی افزود: گام دوم استفاده از کارت‌های سوخت است که از شب گذشته (دوشنبه شب) تاکنون در حال انجام آن هستیم و تاکنون ۴۰ درصد جایگاه‌های سوخت سطح کشور قابلیت استفاده از کارت سوخت را دارند.

به نوشته ایرنا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: تمام تلاش این بود که به سرعت بتوانیم بحث سوخت رسانی انجام شود که دیروز این اتفاق دیروز رخ داد و در مرحله دوم استفاده از کارت‌های سوخت بود که سعی می‌کنیم تا آخر وقت امروز همه جایگاه‌های سوخت قابلیت استفاده از کارت سوخت را داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید