مدارس این استان ها تعطیل شد، فردا (28 آذر 1402)

کلاس های مدارس چند استان کشور فردا (28 آذر 1402) به دلایل مختلف غیرحضوری برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر دوشنبه در استانداری تهران تشکیل جلسه داد و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، تصمیم گرفته شد تا مهدهای کودک، مدارس مقطع ابتدایی، این استان به غیر از شهرستان فیروزکوه در ۲ نوبت صبح و عصر روز سه‌شنبه ۲۸ آذر تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و به صورت غیر حضوری دنبال شود.

 

آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش در روز سه شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش استان، خبر داد.

طبق مصوبه این کارگروه، فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه، کلاس های مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، شهر کاشان، شهرستان لنجان و شهرستان آران و بیدگل به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

کارکنان مبتلا به بیماری های زمینه‌ای، قلبی و عروقی، زنان باردار و مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند.

 

مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه مهدهای کودک ، پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی این استان به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا غیرحضوری است.

 

فردا فعالیت مدارس سه شهر خوزستان مجازی است

با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ فعالیت مدارس هر سه مقطع تحصیلی، در دو نوبت صبح و عصر در شهرهای اهواز، کارون و باوی به صورت غیر حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

 

مدارس برخی مناطق اردبیل غیرحضوری شد

به‌دلیل برودت هوا فردا مدارس ابتدایی شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نیر، نمین و هیر مجازی است.

دیدگاه تان را بنویسید