ماجرای قطعه ای که علیرضا افتخاری برای شهید سلیمانی خواند + فیلم

بعد از گذشت ۴ سال از این ماجرا، مرکز موسیقی حوزه هنری به تازگی نسخه دیجیتالی آلبوم «قاسم هنوز زنده است» را منتشر کرده که نام افتخاری هم در آن به چشم می‌خورد...

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ چارسوفرهنگ نوشت: سال ۹۸ قطعه‌ای که علیرضا افتخاری برای سردار سلیمانی خوانده بود در تلویزیون رونمایی شد. او درباره این قطعه گفته بود: «الکن شده‌ام و از این اتفاق در حیرتم. شاید کار خدا باشد و قرعه‌ای است که به نام این مقام شامخ افتاده که تا پای جان برای مردم و اسلام ایستاد. من کمترین هم اگر صدایی دارم می‌خواهم دینم را ادا کنم. هرچند درونم به هم ریخته است اما کاری را خواندم تا بگویم من هم جزو خریداران یوسفم.»

حالا بعد از گذشت ۴ سال از این ماجرا، مرکز موسیقی حوزه هنری به تازگی نسخه دیجیتالی آلبوم «قاسم هنوز زنده است» را منتشر کرده که نام افتخاری هم در آن به چشم می‌خورد. 

این موضوع با واکنش تندی از طرف این خواننده رو به رو شد تا جایی که ویدئویی از خودش منتشر کرد و در آن گفت: « این قطعه سال‌ها پیش به صورت مستقل در اختیار حوزه هنری قرار گرفته بود و حوزه هنری با بی اخلاقی تمام و سو استفاده، امروز این اثر را در این آلبوم منتشر کرده است. با تمام احترامی که برا شهدا قائل هستم اما به دلیل این سو استفاده از حوزه هنری شکایت می‌کنم.»

 

حجم ویدیو: 10.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید