6 خوراکی بجای روغن در پخت کیک خانگی

در این مطلب به چند جایگزین سریع و آسان روغن اشاره کرده‌ایم که به راحتی می‌توان از آن‌ها در پخت شیرینی‌های مورد علاقه خود استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در میان مواد جایگزین روغن برای پخت شیرینی مواد سالمی نظیر ماست یونانی، پوره آوودکادو، روغن نارگیل و پوره موز نیز وجود دارند که متخصصان تغذیه بیشتر توصیه به استفاده از آن‌ها در زمان پخت شیرینی می‌کنند.

طبق گزارش تایمز آف ایندیا، در این مطلب به چند جایگزین سریع و آسان روغن اشاره کرده‌ایم که به راحتی می‌توان از آن‌ها در پخت شیرینی‌های مورد علاقه خود استفاده کرد.

کره

کره یک جایگزین رایج برای روغن در پخت کیک و کلوچه و شیرینی است و می‌تواند طعمی غنی به غذاهای پخته شده شما اضافه کند. روش ساده استفاده از کره ذوب کردن آن و استفاده از آن به نسبت مساوی روغن است.

روغن جامد قنادی

روغن جامد قنادی یکی دیگر از مواد رایج مورد استفاده در پخت است که اساسا یک چربی جامد ساخته شده از روغن گیاهی هیدروژنه است. از این روغن اغلب در پخت و پز برای تهیه شیرینی‌های پفی و پفک استفاده می‌شود. می‌توان از آن در نسبت ۱:۱ استفاده کرد.

ماست یونانی

ماست یونانی یک جایگزین سالم برای روغن در پخت است و می‌تواند رطوبت و بافت خامه‌ای را به دستور العمل‌های شما اضافه کند. از آن به عنوان یک جایگزین برای روغن در نسبت ۱:۱ استفاده کنید.

پوره آووکادو

آووکادو و پوره یا خمیر آن را هم می‌توان به عنوان یک جایگزین چربی سالم در پخت استفاده کرد. استفاده از این میوه برای پخت شیرینی در دستور العمل‌هایی که طعم ملایم یا مکمل آووکادو دارند بسیار مناسب است. بنابراین می‌توانید از آووکادوی له شده به عنوان جایگزین روغن برای پخت شیرینی استفاده کنید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل می‌تواند جایگزین مستقیم روغن در بسیاری از دستور العمل‌های پخت شیرینی باشد. با این حال، طعم نارگیلی مشخصی دارد، بنابراین برای دستور العمل‌هایی که به طعم زیاد اشاره دارند، مناسب‌ترین گزینه است. می توان از آن در نسبت ۱:۱ استفاده کرد.

پوره موز

موز رسیده پوره شده را می‌توان جایگزین روغن در دستور العمل‌های پخت شیرینی کرد، به ویژه در دستور پخت نان موزی یا کلوچه موزی مورد استفاده قرار داد. از موز له شده به نسبت ۱:۱ استفاده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید