نکات مهم که زائران اربعین باید بدانند

زائران اربعین حسینی توجه داشته باشند که در فرم مربوط به درخواست گذرنامه زیارتی هرگونه اشتباه سهوی یا عمدی در درج مشخصات موجب عدم صدور گذرنامه شده و مسئولیت با متقاضی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.

سردار علی ذوالقدری در این باره گفت: زائران اربعین حسینی توجه داشته باشند که در فرم مربوط به درخواست گذرنامه زیارتی هرگونه اشتباه سهوی یا عمدی در درج مشخصات موجب عدم صدور گذرنامه شده و مسئولیت با متقاضی است.

وی ادامه داد: متقاضیانی که می خواهند در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) شرکت کنند ، با توجه به ارزان بودن و سهل الوصول بودن حتما برای دریافت گذرنامه زیارتی به جای گذرنامه عادی اقدام کنند البته هموطنان برای دریافت گذرنامه عادی باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا تاکید کرد: حتما دقت داشته باشید که در فرم های درخواست گذرنامه زیارتی مشخصات شخصی مثل کدملی، کدپستی، نشانی محل سکونت و شماره تلفن همراه به صورت دقیق برای ارائه خدمات روان در مراکز صدور درخواست گذرنامه زیارتی ثبت شود.

دیدگاه تان را بنویسید