آیا تردز می تواند تبلیغ کنندگان توییتر را جذب کند؟

تردز، از نظر برخی از تبلیغ‌کنندگان، کمتر بحث‌برانگیزتر و قابل پیش‌بینی‌تر از پلتفرم ایلان ماسک است، تا جایی که برخی تحلیلگران می‌گویند تردز که ممکن است در نهایت بودجه بازاریابی این صنعت را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از الیوم السابع: تردز که در 5 ژوئیه راه اندازی شد، و الان تبدیل به سریع ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد برای رسیدن به 100 میلیون کاربر شده، اولین تهدید  جدی برای برنامه توییتر است. در همین راستا ایلان ماسک هم گفته که توییتر تغییر نام تجاری و لوگوی خود را به X تغییر خواهد داد.

طبق گفته یک شرکت تحقیقاتی تردز در یک هفته پس از اولین حضور پرهیاهو خود، شاهد کاهش بارگیری و تعامل بود و در حال حاضر برای تبلیغات باز نیست.

اما تحلیلگران اهداف بزرگی را برای هزینه های تبلیغاتی پیش بینی کرده اند - با این احتیاط که بستگی به این دارند که آیا کاربران به آنها پایبند هستند یا خیر.

برنشتاین یکی از همین تحلیلگران در یادداشتی در 18 جولای گفت که اگر این برنامه بتواند کاربران را حفظ کند،می‌تواند سالانه 5 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی ایجاد کند که تقریباً به اندازه درآمد توییتر در سال 2021 است.

تحلیلگران Morningstar در 11 ژوئیه گفتند که تردز می تواند بین سال های 2024 تا 2027 هر سال بین 2 تا 3 میلیارد دلار به درآمد متا اضافه کند و تحلیلگران Evercore ISI در 9 جولای تخمین زدند که تردز می تواند تقریباً 8 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

تیلور میشل جرارد، مدیر اجرایی شرکت بازاریابی محتوا Blue Hour Studios، نیز گفت که برخی از مشتریان او در حال بررسی اضافه کردن یک پست تردز در کنار پست‌های تیک تاک یا اینستاگرام به عنوان بخشی از قراردادهای حمایت شده خود با اینفلوئنسرها هستند.

او گفت: "این یک راه عالی برای وارد کردن تردز به یک کمپین موجود است."

مت یانوفسکی، یکی از بنیانگذاران Moment Lab، که یک آژانس  تبلیغات برای برندها است، گفت: هنگامی که تبلیغات تردز در دسترس باشد، برندها "بدون سوال" هزینه تبلیغات خود را از توییتر  به آن منتقل می کنند.

مارک زاکربرگ، رئیس متا، گفت که این شرکت تنها زمانی کسب درآمد از تردز را در نظر خواهد گرفت که یک مسیر روشن برای یک میلیارد کاربر وجود داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید