محصول جدید شرکت سازنده پراید! + مشخصات و تصاویر

اگرچه این یک خودروی کوچک و اقتصادی است، اما پیکانتو جدید با تجهیزات ایمنی مختلف مانند نظارت بر نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار و همچنین دستیار جابجایی بین خطوط فعال و سیستم هشدار توجه راننده پر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نسل جدید کیا پیکانتو، هاچ‌بک محبوب و پرطرفدار کیا، معرفی شده و دستخوش تغییرات فراوانی در ظاهر و باطن شده است. طراحی جذاب و جدید آن، در برابر سایر رقبا وسوسه‌کننده به نظر می‌رسد.

خبرآنلاین نوشت: با حرکت مردم به سمت کراس اوورها و SUVها، سگمنت خودرویی A به تدریج در اروپا کاهش می‌یابد.با این حال، هنوز چند برند مشتاق فروش یک هاچ بک کوچک هستند، مثل تویوتا با Aygo X خود.

کیا نیز با سرمایه‌گذاری بر روی یک پیکانتو جدید، رقیبی در این کلاس است که به طور فزاینده‌ای مطرح می‌شود.

 

محصول جدید کیا (6)

 

طراحی جدید محصولات کیا، مثل کیا اسپورتیج یا محصولات برقی EV۶ و EV۹، در این هاچ‌بک کوچک دیده می‌شود. در نمای جلویی خودرو با چراغ عمودی و کشیده با گرافیک جذاب و مدرن روبه‌رو هستیم که برای یک هاچ‌بک و خودروی اقتصادی، طراحی خاص و بسیار مطلوبی محسوب می‌شود.این دو چراغ به وسیله یک لاین LED به هم متصل می‌شوند.در این قسمت و در تریم جی‌تی لاین، شاهد استفاده از ادوات اسپرت به رنگ مشکی هستیم.

 

محصول جدید کیا (4)

 

طراحی چراغ‌های پشتی هماهنگی بسیار خوبی با نمای جلویی دارد.باز هم همان چراغ‌های عمودی متصل به وسیله یک نوار LED، در این قسمت دیده می‌شود.شکل و فرم بدنه همان چیزی است که همیشه در پیکانتو می‌دیدیم و تفاوت خاص و برجسته‌ای را در آن نمی‌بینیم.

اندازه رینگ‌ها از ۱۴ اینچ شروع می‌شود، اما مدل های گران‌تر از رینگ‌های ۱۵ یا ۱۶ اینچی استفاده می‌کنند.

 

محصول جدید کیا (3)

 

در حالی که نمای بیرونی بازسازی شده است، کابین خودرو تحول ظریفی را در مقایسه با مدلی که جایگزین کرده است به ارمغان می‌آورد.کیا یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و یک نمایشگر کیلومترشمار دیجیتال را ارائه می‌دهد و در عین حال کنترل های جداگانه‌ای برای گرمایش و تهویه دارد.در تریم GT-Line فرمان خودرو اسپرت و D کات بوده و دارای ویژگی‌های خوبی مانند فرمان گرم شونده است که لزوماً در مدل های A-segment انتظار آن را ندارید.با پرداخت اضافی، می‌توانید پیکانتو ۲۰۲۴ را با سانروف کوچکی که باز می‌شود، تهیه کنید.

 

محصول جدید کیا (2)

 

اگرچه این یک خودروی کوچک و اقتصادی است، اما پیکانتو جدید با تجهیزات ایمنی مختلف مانند نظارت بر نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار و همچنین دستیار جابجایی بین خطوط فعال و سیستم هشدار توجه راننده پر شده است.

 

محصول جدید کیا (1)

 

در حال حاضر جزئیاتی در مورد موتورها در دسترس نیست، اما می دانیم که پیکانتو ۲۰۲۴ با پیشرانه‌های بنزینی ۱.۰ و ۱.۲ لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی در دسترس خواهد بود.مهندسان کیا موتورها را بهینه کرده‌اند تا آنها را سبزتر و کارآمدتر از قبل کنند.

گیربکس ۵ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

این خودرو رقیب مستقیم تویوتا آیگو X و هیوندای i۱۰ محسوب می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید