بارش‌های رگباری و خطر طغیان رودخانه‌ها در 3 استان + اسامی/ هوای تهران چگونه خواهد شد؟

تهران امروز گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک را تجربه خواهد کرد و بیشینه دمای هوا امروز ۳۷ درجه بالای صفر و کمینه دما به ۳۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز بارش‌های رگباری در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان رخ خواهد داد که در این مورد هشدار نارنجی نیز صادر شده است.

طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار داشت: طی ۵ روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز بعد ازظهر و اوایل امشب در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش‌های رگباری، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که سازمان هواشناسی در مورد آن هشدار نارنجی صادر کرده و سبب طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر خواهد شد و کوهنوردان باید توجه داشته باشند و عشایر نیز باید از تردد در مسیر رودخانه های فصلی خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:فردا (چهارشنبه) در ارتفاعات شمال شرق هرمزگان و ارتفاعات شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش‌ها ادامه خواهد یافت.

رفیعی ادامه داد: طی این مدت در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب وزش باد خواهد بود که احتمال کاهش کیفیت هوا نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: آب‌های دریای عمان و خلیج فارس نیز مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک را تجربه خواهد کرد و بیشینه دمای هوا امروز ۳۷ درجه بالای صفر و کمینه دما به ۳۶ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به دیروز ۴ درجه خواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید