جی پلاس

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی؟

یک مطالعه جدید نشان می دهد که صنعت بازاریابی به طور گسترده ای از هوش مصنوعی استقبال می کند. چگونه بازاریاب ها از هوش مصنوعی برای بهبود موقعیت برند استفاده می کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر:  Bynder، که یک پلت فرم مدیریت دارایی دیجیتال است، در یک نظر سنجی  از 104 مشتری خود سوالاتی کرد تا دریابد چگونه تیم های بازاریابی آنها از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود فرآیندهای تولید محتوای خود استفاده می کنند.

 بیش از 55 درصد از مشتریانی که به این نظرسنجی پاسخ دادند، گفتند که از هوش مصنوعی برای تکمیل کارهای وقت‌گیر به عنوان راهی برای افزایش بهره‌وری استفاده می‌کنند.

این مطالعه نشان داد که در میان مشتریان Bynder که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، 54 درصد گفته اند که از این فناوری برای ایجاد اولین پیش‌نویس محتوا، چه برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

بر اساس این مطالعه، مشتریان همچنین از هوش مصنوعی برای بهبود محتوا، بهبود املا و دستور زبان و بازنویسی اطلاعات استفاده می کنند.

برخی از مشتریان معتقدند که هوش مصنوعی می تواند کیفیت محتوای بازاریابی را بهبود بخشد.

یکی از پاسخ دهندگان به بایندر گفت: "هوش مصنوعی باید به شیوه ای مدیریت شده یا کنترل شده برای فعال کردن خلاقیت انسان استفاده شود، نه مانع از آن شود."

 

دیدگاه تان را بنویسید