اولین تریلر بازی مختار منتشر شد + فیلم

بازی مختار در سبک اکشن سوم شخص شمشیری تولید شده و دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ چندی پیش مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از تولید بازی رایانه‌ای و فاخر مختار خبر داد و گفت: این بازی پس از دهه اول محرم رونمایی می‌شود.

مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج به ایرنا گفته بود: با توجه به نیاز مردم به محتوای بومی و فاخر در لایه‌های مختلف فضای مجازی در مجموعه‌های تخصصی فضای مجازی بسیج تلاش‌مان را در راستای تولید محتوای اسلامی و ایرانی مضاعف کرده‌ایم که نتیجه یکی از این تلاش‌ها تولید سه‌گانه بازی رایانه‌ای سفیر عشق است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به بازی سه‌گانه سفیر عشق گفت: بازی فصل قیام دومین نسخه از سه‌گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که روایتگر قیام مختار ثقفی از سلول‌های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است.

وی بیان کرد: این اثر در سبک اکشن سوم شخص شمشیری تولید شده و دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی است.

فصل قیام با محوریت کاراکتر مختار ثقفی دارای ۴۵ دقیقه روایت سینمایی است و نسبت به بازی «سفیر عشق؛ روز واقعه» که نخستین محصول این تریلوژی به شمار می‌رود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. معین با اشاره به زمان رونمایی بازی فصل قیام، گفت: این بازی یکی از شاخص‌ترین محصولات مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج به شمار می‌رود که مؤسسه فرهنگی، هنری منادیان، ناشر آن است.

حجم ویدیو: 4.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید