کمالوند:استقلال با ایده‌آل ما فاصله دارد/ تا سه شنبه پنجره نقل و انتقالات باز می شود

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیات مدیره قول داد تا دوشنبه و سه شنبه پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و بتوانیم چند بازیکن جذب کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فراز کمالوند پس از برتری 2 بر یک  تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: بازی بسیار خوبی بود. با توجه به شناختی که از پیکان و مهدی تارتار داشتیم، می‌دانستیم تیم منجسمی دارند. ممکن است مهره کلیدی نداشته باشند، اما به معنای واقعی تیم هستند.

وی افزود: بازی جام حذفی سخت است، اینجا یا همه چیز است یا یک چیز. وقتی گل خوردیم، بازی برای ما سخت شد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در دقایق پایانی یک مهاجم کم کنیم. موقعیت‌های گل این بازی زیاد بود و فکر کنم 7،8 موقعیت گل ایجاد شد.

مدیر فنی استقلال در خصوص آخرین وضعیت جذب امین قاسمی‌نژاد گفت: امروز خدمت احمد مددی، مدیرعامل باشگاه بودیم و گفتند هیئت مدیره قول داده تا دوشنبه سه‌شنبه پنجره نقل‌وانتقالات را باز کند تا بتوانیم دو سه بازیکن اضافه کنیم.

کمالوند عنوان کرد بازی حذفی، بسیار سخت است. جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و باید خیلی با تمرکز و دقت بازی کنید. یک اشتباه باعث حذف تیمی می‌شود. اینجا لیگ نیست که با یک اشتباه برگردید. خدا را شکر این بازی سخت به سود ما تمام شد. پس از اینکه گل خوردیم، بازی سخت شد. با تعویض‌هایی که انجام دادیم، خط دفاع ما مستحکم‌تر شد. پیکان تیم جنگنده بود و باید به تارتار تبریک بگویم که بدون مهره سرشناس تیم هماهنگی ساخته بود.

وی یادآور شد: موقعیت‌های زیادی پس از تغییر سیستم خلق کردیم و یک توپ را به تیر دروازه زدیم. با توجه به اینکه جام حذفی است، کیفیت را در نظر نگرفتیم. به نظرم، بازی‌های حذفی سخت‌تر از لیگ است.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه استقلال منجسم‌تر از گذشته است، اما هنوز کار زیادی دارد، گفت: کار خیلی زیادی انجام نداده‌ایم و هنوز کار زیادی داریم. این پیروزی‌ها ثمره تلاش محمود فکری و همکارانش است. به نوبه خودم و از طرف مجیدی از فکری، مرفاوی و دیگر همکارانش به خاطر منجسم‌ کردن استقلال تشکر می‌کنم. کم و کاستی‌هایی وجود دارد و باید به مسابقات دشوار بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برویم. از لحاظ جسمانی باید خودمان را آماده کنیم. استقلال با ایده‌آل ما فاصله دارد.

دیدگاه تان را بنویسید